voiko counter strikeä pelata mandrivalla?
|
|
Junior Member
|
14. heinäkuuta 2006 @ 13:37 |
Linkki tähän viestiin
|
mää haluisin pelata tota counter strikee mut en osaa laittaa sitä tähä linuxii mulla on se cd jos se hyödyttää tai jotain... hyvä jos osaat auttaa
|
Senior Member
4 tuotearviota
|
14. heinäkuuta 2006 @ 14:01 |
Linkki tähän viestiin
|
Taitaa vaatia Cadegan (maksullinen) ja jonkin verran linux-osaamista
|
Junior Member
|
14. heinäkuuta 2006 @ 14:08 |
Linkki tähän viestiin
|
hö... mun pitäs pystyy pelaa sitä tällä mandrivalla ku tää ei oo viel kauvvaa ollu mulla
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 14. heinäkuuta 2006 @ 14:08
|
Senior Member
4 tuotearviota
|
14. heinäkuuta 2006 @ 14:21 |
Linkki tähän viestiin
|
Kattele tuolta http://www.transgaming.com/ Ei se cadega taida maksaa paljo paskaakaan. Ja näyttäis kyllä saavan CS:n toimiin.
Ja lisäohjeita varmaa google antaa, hakusanaks vaikka "cedega counter strike" tai jotain vastaavaa :)
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 14. heinäkuuta 2006 @ 17:37
|
Junior Member
|
14. heinäkuuta 2006 @ 15:04 |
Linkki tähän viestiin
|
en oikee haluis ostaa netist mitää.. mut toimiiks se winellä??
|
Senior Member
4 tuotearviota
|
14. heinäkuuta 2006 @ 15:06 |
Linkki tähän viestiin
|
Ei Winellä toimi kun jotkut pienet ohjelmat ja säkällä jotkut pikkupelit, en usko että mikään uusi 3D-peli toimisi...
Quote: en oikee haluis ostaa netist mitää
Voihan sen yrittää w***ttaa =)
|
Junior Member
|
14. heinäkuuta 2006 @ 15:12 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Senior Member
4 tuotearviota
|
14. heinäkuuta 2006 @ 16:03 |
Linkki tähän viestiin
|
Ootko varma että toi kuva on juuri winen ILMAISESTA versiosta? Cadegahan on winen jälkeläinen...
Jos saa tolla ilmasella toimiin niin on sitten kehitys mennyt eteenpäin vikkelää :)
|
AfterDawn Addict
|
14. heinäkuuta 2006 @ 16:23 |
Linkki tähän viestiin
|
Eipä taida tosiaankaan winellä toimia, mutta jos pelaat paljon, niin kannattaa harkita windowssin hankkimista linuxin rinnalle, koska toimivia pelejä löytyy aika vähän linuxille, vaikka cedega vähän asiaa auttaakin.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 14. heinäkuuta 2006 @ 16:25
|
Senior Member
|
14. heinäkuuta 2006 @ 20:35 |
Linkki tähän viestiin
|
Quote: counter strikehän toimii winellä siellä ite winen sivulla on siitä kuva:
halflaiffi 1 (ja modit kuten CS) toimivat hyvin kun oli vielä Valven wanhat systeemit, eli WON. Nykyään on STEAM ja siinä steamin toimivuudessa tulee se isoin probleema. Minä en ole saanut STEAMia tavallisella WINEllä toimimaan, kunnolla ainakaan..
isomma pojat ovat puhuneet että tuolla cedegalla STEAM-homma toimisi ;-)
|
Junior Member
|
15. heinäkuuta 2006 @ 04:18 |
Linkki tähän viestiin
|
eikö siltikää vaikka mulla on uusin wine?
|
Junior Member
|
15. heinäkuuta 2006 @ 04:22 |
Linkki tähän viestiin
|
|
mi-kko
Junior Member
|
15. heinäkuuta 2006 @ 04:54 |
Linkki tähän viestiin
|
Kyllähän se toimii, mutta kannattaa cedega hankkia jolla on paljo helpompi asentaa pelejä.
Kannattaa tarkistaa että Ati tai nVidian ajurit on kunnossa. Itselläni Ati radeon 9600 ja CS 1.6 toimii kohtuun hyvin, mutta paremminki sais toimia. Kannattaa vaan pelata sillä windowsilla jos haluaa paremmat fps.
Edit: Typo
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 15. heinäkuuta 2006 @ 04:54
|
Senior Member
4 tuotearviota
|
15. heinäkuuta 2006 @ 06:45 |
Linkki tähän viestiin
|
Onko sulla alkuunkaan ees 3D-kiihdytys käytössä?
Kirjota konsoliin glxgears ja kato kuika vikkelää pyörii
|
Mainos
|
|
|
AfterDawn Addict
3 tuotearviota
|
15. heinäkuuta 2006 @ 07:24 |
Linkki tähän viestiin
|
Give a man a fish and you feed him for a day.
Teach a man to fish and you feed him for a lifetime.
|