User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 25.12.2024 / 04:12
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > keskustelua kännyköistä > yleistä keskustelua kännyköistä > nokia 6630 kamera ongelma
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
NOKIA 6630 kamera ongelma
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
naabor
Newbie
_
15. heinäkuuta 2006 @ 12:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
tietääkö kukaan miksi minulla tulee teksti: laite ei tue toimintoa, kun yritän laittaa video kuvauksen päälle?
shnigi
Senior Member

3 tuotearviota
_
15. heinäkuuta 2006 @ 14:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Enpä osaa sanoa, itsellänikin on kyseinen ongelma. Luulen ongelman olevan, että olen asentanut liikaa ohjelmia tai vastaavaa. Veikkaan että pitäisi viiä softattavaksi uudelleen tjsp.
Tuora
Suspended due to non-functional email address
_
15. heinäkuuta 2006 @ 14:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Apu löytyy osoitteesta http://europe.nokia.com/A4144244

O Tempora o Mores
Member

2 tuotearviota
_
16. heinäkuuta 2006 @ 07:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minulla oli sama ongelma, kun puhelin tilttas ja oli kameran sovellus auki ja piti sitten sammuttaa puhelin.Sain sen takaisin toimimaan kun tein sen jutun, että häviää kaikki ja tulee alkuperäset asetukset.En muista sitä koodia mikä piti kirjottaa.
Senior Member
_
28. heinäkuuta 2006 @ 18:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Pikainen apu on sellainen että nostat muistikortin kannen auki jolloin puhelin sammuttaa itse kaikki softat... tosin saman voi tehdä pitämällä symbian näppäintä pitkään pohjassa ja sulkemalla turhat ohjelmat c-näppäimellä.

Asus M6Va
jaska74
Suspended due to non-functional email address
_
31. heinäkuuta 2006 @ 11:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kamera vaatii ison muistikortin toimiakseen.
varmista että laitteessa on vähintään se vakio 64mb
(lukee muuten käyttöohjeessakin...vihje..)
Mainos
_
__

_
Senior Member
_
31. heinäkuuta 2006 @ 13:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mutta ongelma syntyy kun laitteesta loppuu keskusmuisti. Ja siitä pääsee eroon kun sammuttaa turhat ohjelmat.

Asus M6Va
afterdawn.com > keskustelu > keskustelua kännyköistä > yleistä keskustelua kännyköistä > nokia 6630 kamera ongelma

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2024 AfterDawn Oy