Tiistaina (11.7)sain yhrelt kaverilta hjelppaamisesta palkaks sen vanhan koneen mikä on täyn viruksia ym. ko ei siin ollu aikoinas palomuuria käytös lainkaa...Käyttiksenä xp pro ja emolevy pcchips m754lmr.
Sitä olen putsaillu siitä lähtien..Tilttailee vähän väliä. Ei kone sammu mut tulee raitoja näyttöön=>
http://img81.imageshack.us/my.php?image=ruutusu5.jpg eikä mitään pysty tekemään muuta kuin painamaa virrat pois(suomi24:llä epäiltiin näytönohjaimen vikaa).
Kärsivällisesti putsaten olen löytäny 4 virusta, ainaki 9 haittaohjelmaa adawarella ja 9 spybotilla. Ewidolla löytys 1 mainosohjelma.
Rekisteri ja turhat p....t putsattu easycleaneril.
Järjestelmätiedot ja everestin tiedot näyttää tältä. Kuva otettu kameral ko ei ollu viälä nettiyhteyt eikä polttava cd-aseman poltto toimi et saa siirrettyä tähän ykköskoneeseen(_NEC NR-7500A ja Nero käytössä):
Nyt sitten ajoin läpi HijackThis-ohjelman ja tulos on tämä(en ol ennen tota käyttäny mut ohjeet olen lukenut):
Logfile of HijackThis v1.99.1
Scan saved at 17:38:51, on 15.7.2006
Platform: Windows XP SP2 (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v6.00 SP2 (6.00.2900.2180)
Koklasin piruttan eka asentaa uudemmat ohjaimet näyttikseen ja tuntus et kaht enemmän tilttaa ja sit palautin aiemman ohjaimen nii ei ol tiltannu yli 3 tuntiin...eiköhä se koht taas...
Sinuna tyhjentäsin kovon kokonaan ja asentaisin Windowsin uusiks.
Mutta tossa tosiaan taitaa olla näyttis rikki ainakin osittain. Kato pyöriikö näyttiksen tuuletin, jos siinä ees on sellasta.
Juu ei ol tos näyttikses mitään tuulettimia...mut ei ol tiltannu reilu 6 tuntiin kertaakaan(ennen pisin aika tais olla puol tuntia ja lyhin ennen ko ol kunnol käynnistynykkää)...tais vanhojen ajurien palautus ainakin jonkun verran auttaa..
Nii ja ei tullu koneen mukana mitään levyjä tms. Yhdel kaveril olis kuulemma wind. 98 saatavil mut saa ny nähdä...Toi on kumminki vaa kakkoskone mil ei sillai kauheen paljon väliä ole.