User Käyttäjä Salasana  
   
tiistai 29.7.2025 / 18:54
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > cs:s:n kaistankäyttö
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
CS:S:n kaistankäyttö
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
Takajammu
Member

1 tuotearvio
_
16. heinäkuuta 2006 @ 19:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kuinkas monta megaa tuo lataa/imee esim. tunnissa, kun uudessa asunnossa on rajattu noita imu/uppimismääriä, ni pitäis tietää kuinka kauan tota saa hakata
Staff Member

32 tuotearviota
_
17. heinäkuuta 2006 @ 10:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
net_status komento konsoliin ja saa niitä tarkempia lukuja esiin. Vaihtelee 10-50 megatavua per tunti välillä, riippuen palvelimista, pelaajamääristä ja omista asetuksista.
AfterDawn Addict
_
17. heinäkuuta 2006 @ 10:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olikohan se niin että rateja säätämällä voi määrittää kuinka paljon se lähettää ja vastaan ottaa tietoa, mutta mitä pienemmät ratet niin sitä huonompi pelattavuus. eli kirjotat vaikka consoleen että rate_15000

N900/Xbox360/PS3/Wii/Desktop pc/kannettavax3
Ryukage
Member
_
17. heinäkuuta 2006 @ 15:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jos yhteys on hitaampi kuin 1mb niin:
rate "8000/25000"
cl_updaterate "30/60"
cl_cmdrate "30/60"

...ja jos yhteys nopeempi kuin 1mb:
rate "25000-85000" (25k on ihan hyvä)
cl_updaterate "80/100"
cl_cmdrate "80/100"
TuukkaZ
Account closed as per user's own request
_
17. heinäkuuta 2006 @ 16:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
@Ryukage


Ei me olla rateista puhuttu, vaan SIITÄ kuinka paljon cs lähettää dataa,
Down on noin 10kb/s vähän alle sitten uppi taas on 1kb/s niin näytti ainakin mun Netlimiter2 Pro kesken pelin.

(!)Irkkaaja ja ylpeä siitä(!)
Säännöt: http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/2717
Senior Member

1 tuotearvio
_
17. heinäkuuta 2006 @ 16:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Riippuu kanssa aika paljon servusta, jos servua hostataan 512/512 netillä ja pelaajia on servulla 10, niin jokaiselle servu jakaa kaistaa 5,12kb/s. Yleensä kunnon netillä hostitulla servulla clientti lataa sen 10kb/s ja uppii sen 1-5kb/s.


Takajammu
Member

1 tuotearvio
_
17. heinäkuuta 2006 @ 17:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mitä tolla net_status komennolla katsoin, niin up näytti noin 20 kb/s ja downia ei mun mielest näkyny, mahdollista?
Mainos
_
__
 
_
Ryukage
Member
_
18. heinäkuuta 2006 @ 21:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jaa siis paljon sendii...
No laittaa noi oikein huonot ratet ja imppaat sitten vaikka jonkun net limiterin niin saat ite määrätä paljoa saa kerralla lähettää/ottaa vastaa...
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > cs:s:n kaistankäyttö
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2025 AfterDawn Oy