User Käyttäjä Salasana  

tiistai 11.3.2025 / 05:30
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen audio > musiikki-cd-levyjen varmuuskopiointi > poltettu cd ei toimi kunnolla
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Poltettu CD ei toimi kunnolla
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
mhead1
Newbie
_
16. heinäkuuta 2006 @ 22:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mikä avuksi seuraavaan ongelmaan?

Poltin Nero6:lla musiikki CD:n ja lykkäsin sen stereoihin. Muuten toimii OK, mutta kun pitäisi manuaalisesti kappaletta vaihtaa kesken biisin, niin stereot ei löydä seuraavan kappaleen alkua. Aikansa surraa ja sen jälkeen yrittää soittaa seuraavan biisin. Tätä jatkuu niin kauan kunnes löytää "toimivan" biisin (esim. biisi 7) alun ja alkaa soittaan sitä. Stereot on melkein uudet. Kyseinen levy toimii autosoittimessa täysin OK.
Originaali levyt toimivat oikein, mutta siitä varmuuskopioitu tosiaan ei...

Oon koittanu polttaa sekä mahd. nopeella että mahd. hitaalla, mutta lopputulos sama.

Auttaisko poltto-ohjelman vaihto? Vai onks noi stereot vaan semmoset, että biisejä ei paljo vaihdella poltetuissa levyissä.
Senior Member

4 tuotearviota
_
17. heinäkuuta 2006 @ 09:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla tuli sama vika tossa viikko sitten. Oletan kyllä, että mulla se johtuu siitä, että muutin biisien tauon pituuden todella lyhkäiseksi ja taisin vielä laittaa johonkin crossfaden päälle..

Acer Aspire 3022WLMi.
Epox 8K3A+ / AMD Athlon 2000+ / 768 MB DDR.
Junior Member
_
11. elokuuta 2006 @ 10:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla taas on ilmenny semmonen vika et mitkään soittimet ei löydä muka levyä autossakin tulee tämmönen viesti:Disk error ja kun levyä runttaa useemman kerran sisään niin se useimmiten rupee pelittämään..
Senior Member
_
12. elokuuta 2006 @ 19:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
MIllon viimeksi putsasitte soittimenne ? Voi olla syynä myös se:
jippii12
Member
_
13. elokuuta 2006 @ 08:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mulla oli sama vika nerolla poltettujen levyjen kanssa, autossa ei toiminu mutta muissa soittimissa kyllä. Ratkaisu, vaihda polttosoftaa.
mhead1
Newbie
_
23. marraskuuta 2006 @ 18:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jep, softan vaihto auttoi. Kokeilin DeepBurneria ja homma pelitti. Kyseinen ohjelma ei kuitenkaan tue CD Text -toimintoa. Mitkä muut polttosoftat tukee CD Text -toimintoa? Onks esim. BlindWrite hyvä vaihtoehto?

Päivittelin muuten tässä välissä Nero7:aan ja se toimi vielä huonommin kun toi kutonen. Sen lisäks, että biisit ei vaihdu niin ne myös pätkii ja katkoo kesken biisin. Nero7:ssa taitaa olla jo niin paljon kaikkee muuta sälää, että CD:n poltto on enää pakollinen sivuseikka mikä ny viä roikkuu ohjelmassa mukana...
Mainos
_
__

_
Staff Member

32 tuotearviota
_
24. marraskuuta 2006 @ 09:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Nero 7:n MP3 -> AudioCD muunnoksessa on ongelmia, samoin jos käyttää sen crossfade ominaisuutta niin tulee ongelmia. Yksi tapa on itse muuttaa kappaleet WAV:ksi ennen polttoa ja lisätä nuo WAV:it sitten Neroon.

http://www.burrrn.net/?page_id=4
tuo tukee CD-Text:iä.
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen audio > musiikki-cd-levyjen varmuuskopiointi > poltettu cd ei toimi kunnolla

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy