User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 12.1.2025 / 03:55
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > linux -keskustelu > debianin lataus bittorrentilla!
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Debianin lataus bittorrentilla!
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Mikkohol
Newbie
_
20. heinäkuuta 2006 @ 08:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
http://www.debian.org/CD/torrent-cd/ Elikkäs tuolta olen lataamassa bittorrentilla debiania. Täytyykö minun ladata kaikki iso. tiedostot mitkä siellä näkyvät vai riittääkö vain yksi?
Member

6 tuotearviota
_
20. heinäkuuta 2006 @ 08:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
riippuu miten aiot asentaa. Eli jos haluat, voit asentaa netinstall systeemillä. Tällöin otat vain sen netinstall levyn joka ei kooltaan ole kuin reilu 100 megaa. loput ladataan asennuksen aikana. Tämä on kätevä jos et aio asentaa kaikkea, saat samalla uusimmat paketit kerralla koneeseesi. Tällöin tosin kannattaa olla laajakaistayhteys koneessa johon asennetaan. Toinen vaihtoehto on ottaa dvd isot, jolloin saat kaiken kerralla, ja asennus on nopeaa. Paketteja joudut kyllä asennuksen jälkeen päivittämään. Ja sitten voit ottaa cd imageja, näistä muistaakseni riittää kaksi tai kolme ensimmäistä perusasennukseen ja loput voi ladata valmiista järjestelmästä apt-getillä. Itse asensin omani tuolla netinstallilla ja ei siinä asennuksessa kovin kauaa mennyt, tunnin taisi latailla paketteja yhteensä vaikka asensin kde:t sun muut. Eli ihan miten haluat. Niin ja otathan oikean version, i386 "normaali PC:lle".

OT. Jos työpöytäkäyttöön aiot konetta kannattaa ottaa etch. Palvelinkäytössäkin itse suosittelisin sitä. Sargessa on paljon vanhoja paketteja.
Mikkohol
Newbie
_
20. heinäkuuta 2006 @ 09:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kiitos eiköhän näillä ainakin alkuun pääse
Mainos
_
__

_
Sakarias
Suspended due to non-functional email address
_
20. heinäkuuta 2006 @ 12:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jos uusi kone ja haluaa uudempaa softaa niin Ubuntu olisi parempi vaihtoehto. Debian on tietysti hyvin testattu ja hyvä vaihtoehto jos vakaus on pääasia.
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > linux -keskustelu > debianin lataus bittorrentilla!

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy