User Käyttäjä Salasana  

lauantai 18.1.2025 / 13:01
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > aloittelijoiden digivideo-ongelmat ja -keskustelu > mitä tarvitsen?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
mitä tarvitsen?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Ripper13
Member
_
4. kesäkuuta 2003 @ 13:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mitä tartteen jos haluaisin katsoa telkkarin kautta avi (divx) leffoja? en siis tarkoita että sellaisen dvd soittimen jolla voi katsoa aveja vaan lähinnä tv kortin tai jotain? onko firewire kortista mitään hyötyä?
Portsu73
Suspended due to non-functional email address
_
5. kesäkuuta 2003 @ 02:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ensiksi näytönohjaimen jossa on tv-out. joko s-video tai composiitti. S-videossa parempi kuva, eikä niin herkkä häiriöille. Sitten kaapelin millä viedä ääni tvlle. toisessa päässä äänikorttiin sopiva liitin ja toisessa scart-palikkaan sopivat rca liittimet. Scart palikka jossa on s-video/composiitti ja ääniliittimet.Noilla pääset alkuun. Näytön ohjaimia jossa on tv-out löytyy varmasti joka valmistajalta. Mikä on hyvä? No toiset tykkää äidistä toiset tyttärestä.
Ripper13
Member
_
5. kesäkuuta 2003 @ 10:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
paljonkohan tuo koko systeemi tulisi maksamaan ostettuna jostain verkkokaupasta?
Poy
Senior Member
_
5. kesäkuuta 2003 @ 11:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jos ostat uusia kortteja, niin osta kerralla parhaimmat itse siihen tarkoitukseen. Katso että kyseiseen korttiin tehdään myös kunnon softia käyttämääsi käyttöjärjestelmään, ettei tarvi niiden kanssa alkaa leikkimään.

Pari vuotta sitten itse kyllästyin siihen, että vanhat kortit eivät toimineetkaan, enää kunnolla uudessa käyttiksessä (softia ei päivitetty) eli vältä sellaisten firmojen tuotteita, joita ei yleensä päivitetä. Sain vaihtaa korttia useaan kertaan. Välillä oli paska kuvanlaatu itse kortin raudasta johtuen. Sitten hankin tv:n, jossa oli vga-in, niin eipä ole tarvinut tapella enää näytönohjaimien kanssa. Samalla tuli päivitettyä uusi isompi tv sekä kuva on kaikista mahdollisista paras (rgb). Lisäksi jos harrastelee paljon pelaamista ei tarvitse uuden näytönohjaimen hankinnassa ottaa tuota seikkaa enää huomioon (vaikka nyt itse en pelailekkaan), elllei sinulla sitten ole kaksi konetta.
Portsu73
_
6. kesäkuuta 2003 @ 02:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jos haluaa vain katsoa leffoja tvstä eikä pelailla, niin halvallakin saa riittävän näytönohjaimen. Itse katon vanhalla g-force 2lla ja hyvin on pelittänyt. 50 eurolla pääsee jo alkuun hyvin. Jos taas pelata haluaa, niin yhdyn ripperin kantaan ja hommaa kunnon ohjain.
Mainos
_
__

_
Portsu73
_
6. kesäkuuta 2003 @ 02:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Siis poyn kantaan
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > aloittelijoiden digivideo-ongelmat ja -keskustelu > mitä tarvitsen?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy