Kun lisään polttokohdassa noita .vob tiedostoja, niin sehän erittelee ne ja sitten joudun tekemään menut itse Nerolla. Samoin käy jos yritän laittaa sellaista koneella olevaa DVD:tä polttokohtaan missä on jo menut valmiina, tässäkin tapauksessa Nero 7 eroittelee ne menut, videon ja mahdolliset muut jutut.
Joten onko jotain muuta poltto-ohjelmaa millä saisin DVD-lab Pro:llakin tehdyt ja muut menut itse DVD:lle. Tai Jotain muuta ohjetta millä sais tän ikävän ongelman poies.
Ja myös tälläinen ongelma on kun Nerolla poltan erästä DVD:tä. Olen menut tehnyt ja muuten kaikki hommat on kunnossa, sitten menen viimeiselle sivulle ja tämä kysyy että muutetaanko video NTSC muotoon kun tässä on enemmän sitä kun PAL:ia, sitten painan yes, niin videon poltto epäonnistuu. No, kokeilin toisella tavalla, ja en muuttanut videota vaan annoin sen olla PAL:ina, ja poltto onnistui, mutta tietokoneessa ja DVD-soittimessani DVD:n kuvassa oli haittaa ja se pätki.
Joten joku poltto-ohjelma olisi kiva saada millä ei edellämainittuja ongelmia tulisi, tai muuta ohjetta.
Hmm.. Tuossa on mennyt varmasti jotain pieleen. Kyllä kaikki authoroimani levyt ovat kelvanneet menuineen sellaisenaan Nero 7:lle. Kun valitset Nerosta DVD-Video ja Uusi, raahaat koko VIDEO_TS -kansion (jonka DVDLab teki) Nerossa VIDEO_TS -kansioon ja poltat. Ei pitäisi tulla mitään ongelmia. Voit toki käyttää DVDLab:in omaa poltto-ohjelmaa (tosin se toimii aika huonosti ainakin itselläni), tai sitten teet DVDLab:lla imagen ja poltat sen Nerolla tai jollain muulla imagen polttoon kykenevällä poltto-ohjelmalla.
ps. vinkkinä jatkoon, noita uppausviestejä ei täällä ole käytetty, ainakaan 3 tunnin jälkeen..
Eli Nero Vision ja Nero ovat eri tarkoitukseen. Nero siis valmiiden DVD-Video-levyjen polttoon (VOB, IFO ja BUP tiedostot) ja tuo Nero Vision jos haluaa itse tehdä tuon levyn alusta asti.