User Käyttäjä Salasana  

lauantai 18.1.2025 / 13:12
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > aloittelijoiden digivideo-ongelmat ja -keskustelu > arvon fiksummat, auttakaa aloittelija alkuun, please!
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Arvon fiksummat, auttakaa aloittelija alkuun, please!
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Tsupa
Newbie
_
5. kesäkuuta 2003 @ 12:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen tässä päiviä repaleisesti kerännyt tietoa, hakenut ja etsinyt + viisastunutkin, mutta mistään en löydä kaiken kattavaa opusta joka auttaisi kunnolla alkuun + dvd-maailman saloihin, siksi kysyn nyt teiltä.
Olen siis kiinnostunut väsäämään leffoja cd:lle. Mulla on nyt laite joka lukee vcd:tä ja svcd:tä. Ja peruasiat niistä olen opetellut. Mutta, jos mulla on nyt esim. avi-leffatiedosto, pitääkö mun tietää vielä jotain noista kodekeistakin? (oletuksena että katson leffoja tv:stä, ei koneelta!) Jos pitää, mitä, mihin ja miksi (olen niistä ihan pihalla). eikö riitä että poltan .avin vcd:ksi. Tänään tein testitrailerilla (.avi) polton, poltin vcd:ksi ja viskasin koneeseen, toimi). Siispä, auttakaa minua please alkuun, sillä nuo kodekkiasiat on kaikkien vcd, svcd-formaattien ja niiden polttamisopettelujen jälkeen ihan tuskaa. Pitääkö tässä ihan tosissaan ryhtyä insinööriksi ennen kuin pääsee katsomaan leffoja?

(ps. käytän macia jos tietoa tarvitaan...)
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > aloittelijoiden digivideo-ongelmat ja -keskustelu > arvon fiksummat, auttakaa aloittelija alkuun, please!

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy