User Käyttäjä Salasana  

torstai 16.1.2025 / 23:53
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > 256/128:n nopeus kb/s??
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
256/128:n nopeus kb/s??
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
vä1sk1
Suspended due to non-functional email address
_
5. kesäkuuta 2003 @ 16:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kuinka nopea Teillä muilla on 256/128:n nopeus?
Itselläni on käytössä Elisa 256/128 ja imee
keskimäärin 20-30 kb/s (joskus vähemmänkin..)
Onko jollakin muulla palveluntarjoajalla nopeampi 256/128?

vastauksia kiitºs... :)
Amrif
Newbie
_
5. kesäkuuta 2003 @ 17:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ens kuun alusta Elisa muuttaa kaikki hitaammat yhteydet nopeammiksi, 512/512kb/s. Kuukausimaksulla 49?, eli kohta sullakin nopeus kasvaa ja eiköhän se ime vähän nopeammin.
vä1sk1
_
5. kesäkuuta 2003 @ 18:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
joo, tiesin että se muuttuu 512/512, mutta muuttuuko se JO ens kuun alussa??
Amrif
Newbie
_
5. kesäkuuta 2003 @ 19:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kyllä. Etkö ole saanut postia asiasta? Kaverilleni ainakin tuli ilmoitus että heinäkuun alusta nopeus muuttuu.
vä1sk1
_
5. kesäkuuta 2003 @ 19:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
En oo saanu postia..
Lieköhän postitusvirhe tms..
AfterDawn Addict
_
5. kesäkuuta 2003 @ 20:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Juu asiasta löytyy lisää infoo http://www.elisa.fi
Ajattelin vaihtaa kans elisaan, niin saa kaistaa tuplasti käyttöön samalla rahalla...

--Computers are like air conditioners, they stop working properly if you open windows--

http://www.if-not-true-then-false.com/ || http://www.gentoo.org/ || http://my.afterdawn.com/juppe22/
69theye
_
6. kesäkuuta 2003 @ 10:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Juu itselleni tuli myöskin tuo ilmoitus...Päivän sen jälkeen kun uusi yhteyteni 1Mb/384 aukesi...Eivät puhuneet tuosta kaistan nostosta mitään, kun sitä olin vaihtamassa.

Heinäkuun loppuun mennessä kaikki kaistat uusitaan tuohon nopeampaan yhteyteen. Eiköhän nuo muutkin operaattorit seuraa mukana. Uskoisin että ainakin Sonera vastaa heti kilpailuun. En vielä ainakaan vaihtaisi Soneraa pois. Voivat antaa nimittäin jopa kovemman vastineen...
Member
_
6. kesäkuuta 2003 @ 14:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ompa hyvä,että muuallakinpäin suomea rupee nopeudet kasvaan,sitte ku pääsette oulun baanan tasolle,niin kaikki ovat tyytyväisiä...täällä on vaihtoehtoina 8/1 meganen,5/5 meganen,10/10 meganen=)
ai niin ja jos joku epäilee minun puhuvan skeidaa asian voi tarkistaa:www.opoy.fi

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 6. kesäkuuta 2003 @ 14:24

Member
_
6. kesäkuuta 2003 @ 14:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mä pistin eilen Soneralle mailia menemään et meinaavatko vastata Elisan vetoon (512/512kb kuukausimaksu 49?)!

Mulla itellä Soneran "mopo-liittymä" (256/256kb kuukausimaksu 50,63?)!! Kysyin Soneralta suoraan et meinaavatko hekin tarkastaa kuluttajahintojaan aivan lähitulevaisuudessa, koska muuten harkitsen erittäin vakavasti liittymän vaihtamista! Eivätpä ole vielä vastanneet mitään!! Laittakaa tekin muut Sonera-laajakaistankäyttäjät Soneralle viestiä, et eihän tämmönen tule kuuloon!!:( Mua ei ainakaan mitkään lisähöysteet kiinnosta kuten Disney Blast vaan haluan rivakan nettiyhteyden kilpailukykyiseen hintaan!!

Arvatkaapa kuinka monet kaverit mulle on keljuillu, et älä nyt hikeenny onhan sulla kummiskin Disney Blast!! Ainahan siitä kantsii maksaa! Hitsi sentään..:(

Mites Elisan/Saunalahdenkäyttäjät, onko ollu ongelmia p2p-ohjelmien käytön kanssa? Onko portteja blokattu/onko käyttösopimuksissa netin käyttöä rajoitettu?? Haluaisin heti vastauksia näihin kysymyksiin! Avatkaa vaikka uus threadi!
towelie
Member
_
6. kesäkuuta 2003 @ 15:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
empä usko, että sonera tulee vastaamaan. Meillä syrjäseudun asukeilta(=Ruka) ne repii sika hintoja eikä asialle mitään voi koska muita palvelun tarjoajia ei ole 256/256 kbs kk maksu on täällä 64 ? et hehheh on kiva asua keskellä ei mitään
AfterDawn Addict
_
6. kesäkuuta 2003 @ 17:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mä voisin vaihtaa vaikka ihan kiusallakin Sonerasta Elisaan. Loppuishan ainakin kertaheitolla tää: "me kuuntelemme asiakasta." käytäntö... :D

--Computers are like air conditioners, they stop working properly if you open windows--

http://www.if-not-true-then-false.com/ || http://www.gentoo.org/ || http://my.afterdawn.com/juppe22/
Iamhere
Junior Member
_
6. kesäkuuta 2003 @ 17:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minäpä joudun maksamaan 64 kt/s idsl yhteydestä 52? kuukaudessa! Voisin vaihtaa esim. 768/256 yhteyteen jonka kuukausimaksu olisi 56? mutta muutoskustannukset yhteensä n. 300 euroa.
towelie
Member
_
6. kesäkuuta 2003 @ 17:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
niin mutta Iamhere sulla sentäs on vaihtoehto jota täällä syrjäseudulla ei ole eli jos haluaa ADSL:n joutuu pulittamaan kiltisti sen minkä sonera sanoo
Senior Member

20 tuotearviota
_
6. kesäkuuta 2003 @ 17:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Juu, kyllä se sonera "uudistaa" kanssa palveluaan ensi kuun alussa. Nykyinen kiinteistöliittymä vaihtaa nimensä "Laajakaista taloyhtiöksi" ja samalla hinnan pysyessä tietenkin samana se PUDOTTAA nopeutta (nyk. n.700-800kbit/s -> 512kbit/s) ja kieltää p2p-ohjelmien käytön..

OPOY:n 10M/10M, hieman kalliimmalla tosin (64euroa), alkaa kiinostamaan..
litani936
Junior Member
_
7. kesäkuuta 2003 @ 03:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
tässä kuqulle:enpä oo ainakaan huomannu et elisa estäis p2p:n käyttöö,mut sen oon huomannu niinku tossa jo aikaisemmin jossain kerroin et kelloajoilla on väliä.sanotaan sinne 15.00-16.00 saakka aika norm.mut illalla jotkut sivut tosi tahmeita.mut kyllä täs pärjätään.varsinkin nyt ko nopeus nousee 512/512 ja hinta 49?.suosittelen vaihtoa elisaan ja kaikki soneran käyttäjät:pistäkää se sonera boikottiin jos ei palvelu parane.
vä1sk1
_
7. kesäkuuta 2003 @ 19:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla on ollu Elisan adsl tammikuusta asti, ei oo tullu minkäänlaisia ongelmia (toisin kuin soneralla :) ).
On ollu tosi laadukas yhteys, ei hidasta milloinkaan, ei katkeile, ja nyt ne vielä nostaa nopeutta! 49 e/kk ei oo todellakaan paha hinta 512/512:ta. vai mitä?
vä1sk1
_
8. kesäkuuta 2003 @ 12:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eikä mulle oo tullu elisalta valitusta p2p ohjelmien käytöstä, kyllä sonera kannattaa vaihtaa elisaan, jos haluaa käyttää p2p ohjelmia...
Member
_
8. kesäkuuta 2003 @ 14:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Pitää nyt kattoa millanen kampanja Elisalla lähtee pyörimään, kun toi edellinen on näköjään päivätty 7.6. saakka. Voihan se olla mahdollista, et Elisalla vielä panokset kovenee+lupaavat liittymän avaajalle lisätäkyjä! Toivotaan..:) Avausmaksuhan se eniten täs rassaa, kun sen joutuu maksamaan. Hei, mä sain vuosi sitten kun avasin ton Soneranlaajakaistan kikkailufillarin kylkiäisenä, eipä oo tullu ajeltua!! :D

Kyllähän toi Sonera on kaikista kallein sekä laajakaista että mobiili puolella. Julkisuuskuvakin on aikatavalla ryvettynyt!! :(
eemil
Junior Member

1 tuotearvio
_
12. kesäkuuta 2003 @ 10:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Member
_
12. kesäkuuta 2003 @ 12:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tämäpä oli iloinen uutinen :) Sonera teki sen mitä heiltä vaadittiinkin; vastasivat kilpailuun! Yhteistyö Soneran kanssa voi vielä jatkua! :)
towelie
Member
_
13. kesäkuuta 2003 @ 17:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
niin kyllähän se sonerakin mutta vain rajoitetuilla alueilla eli ei paskanvertaa apua itselle mut hei laskeehan se hinta 3? whippii tosta on aivan perkeleesti apua
Jake
Senior Member

1 tuotearvio
_
13. kesäkuuta 2003 @ 17:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Soneran ADSL käyttäjät (ei kiinteistöliittymä) blokkaako Sonera SMTP-portin?
Member
_
15. kesäkuuta 2003 @ 18:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tarkotatko porttia 25? Kokeilin tuolla: http://www.thedonkeynetwork.com/connection_test ja tukittu oli! Erroria heittää+timeouttia.

Emulessa oon käyttäny TCP:ssä 80 porttia+UDP:n oon vetäny kokonaan kiinni, kun en oo keksiny siihen toimivaa porttia. Mut eipä tuo oo pahemmin imuttelua hillinny. Mitäs muut Soneran-jätkät ootte pistäneet UDP:n?

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 15. kesäkuuta 2003 @ 18:30

Mainos
_
__

_
Moderator
_
15. kesäkuuta 2003 @ 18:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
blokkaako Sonera SMTP-portin?
Jake: ööh...mites mä ton tarkistan / mistä löytyy??
afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > 256/128:n nopeus kb/s??

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy