User Käyttäjä Salasana  
   
maanantai 1.7.2024 / 04:55
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitv > keskustelua kaapeliverkon digibokseista > handan dvb-t 6000 kovalevytallenteet dvd:lle
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
Handan DVB-T 6000 kovalevytallenteet DVD:lle
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
miiva
Newbie
_
27. heinäkuuta 2006 @ 07:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
MOi.
Onko kokemuksia kuinka PC:lle siirretyt tallenteet käänetään DVD-formaattiin?

miiva
AfterDawn Addict

35 tuotearviota
_
28. heinäkuuta 2006 @ 11:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   

Member

2 tuotearviota
_
28. heinäkuuta 2006 @ 20:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ehkä tähän voisi vastata joku muukin. Esim. sellainen joka käyttää tätä laitetta päivittäin. Sokar80 voisi keskittyä vaikka ihan suomenkielen opiskeluun.
arskaxx
Senior Member
_
29. heinäkuuta 2006 @ 03:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minä vastasin jo tuonne antenniverkon boxit osastolle kun tämä sama kysymys oli sielläkin ;)
Mainos
_
__
 
_
AfterDawn Addict

35 tuotearviota
_
29. heinäkuuta 2006 @ 08:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
no ei näköjään perjaintai huumori purrut
Quote:
Ehkä tähän voisi vastata joku muukin. Esim. sellainen joka käyttää tätä laitetta päivittäin
eli mulla on HAndan PVR-7700 sama kuin 6000t mutta kaapeli verkkon kun siirät pc:eelle ton 6000t tiedotot niin VLC plyer toistaa ne ja ainakin mulla toi Nero poltaa ne kun osti ton Handan 7700 niin sain 2kk ilmaiseksi ton forte paketin josta Cartoon Network tuli \ tulee X-Men Evolution sen 4 kauden 3 viimeisitä jakso nauhotin handanille josta siirsin ne Pc:een kovalevylle ja nerolla poltin ne DVD r levylle ja kyllä ainakin mulla toimi
afterdawn.com > keskustelu > digitv > keskustelua kaapeliverkon digibokseista > handan dvb-t 6000 kovalevytallenteet dvd:lle
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2024 AfterDawn Oy