User Käyttäjä Salasana  

torstai 23.1.2025 / 23:40
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > xbox > xbmc - ääkköselliset mp3:set
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
XBMC - Ääkköselliset mp3:set
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
moroporo
Newbie
_
27. heinäkuuta 2006 @ 09:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Terve,

osaisiko joku neuvo, mitä tehdä/mitä teen väärin, kun en saa upattua flashFXP:llä ääkkösellisiä(tai muita "erikoismerkillisiä") mp3:ia x-laatikkooni.

Laatikossa on uusin XBMC sisällä ja olen laittanut kielivalinnaksi Suomen. Eli itse XBMC:n GUI näyttää kyllä ääkköset, mutta FTP ei niitä suostu sisäänsä ottamaan. Kiitos.
AfterDawn Addict

1 tuotearvio
_
27. heinäkuuta 2006 @ 11:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
FlashFXP kun ei tunnista ääkkösiä eikä hyväksy erikoismerkkejä siitä syystä ei niitä suostu siirtämään kun sen mielestä epäkelpo tiedosto.

- Iltakoulu->Taukobaari->Roskapankki->Taxi -

- C-kupin tissit ja A-luokan perse,muu on hifistelyä -

- God Hates Us All -
moroporo
Newbie
_
27. heinäkuuta 2006 @ 16:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen kokeillut myös cuteftp:llä sekä ultrafxp:llä. Molemmilla sama ongelma. Virheilmoituksena tulee seuraavanlainen rivi:

[L] 450 can't access file.
[L] Listening at IP: x.x.x.x PORT: x for data connecting
[L] PORT x,x,x,x,x
[L] 200 Port command successful
[L] REST 0
[L] 350 Rest supported. Restarting at 0
[L] STOR Voisiko Olla Tänään Se Päivä.mp3
[L] 150 Opening data channel for file transfer.
[L] Transfer Failed

Ymmärtääkö xboxin fatx-tiedostojärjestelmä ääkkösiä? Sillä nimittäin alustin kovalevyni.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 27. heinäkuuta 2006 @ 16:03

Mainos
_
__

_
STF
Member
_
27. heinäkuuta 2006 @ 18:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse koitin myös FlashXP:ä siirtää ääkkösellisiä mp3:a ja ei suostunut, vaan jäi epäonnistuneiden siirtojen listaan. Mutta kun painoin epäonnistuneen tiedoston päällä oikeaa korvaa ja valitsin listasta resume, niin sitten siirtyi ilman ongelmia.
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > xbox > xbmc - ääkköselliset mp3:set

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy