User Käyttäjä Salasana  

tiistai 22.7.2025 / 21:26
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > p2p > aloittelijoiden p2p-ongelmat > utorrent hidastaa?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
uTorrent hidastaa?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Member

1 tuotearvio
_
28. heinäkuuta 2006 @ 03:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ainakun mulla on uTorrentissa lataukset päällä niin netti ja kone hidastuvat paljon, onko tähän jotain ratkaisua?
Senior Member

1 tuotearvio
_
28. heinäkuuta 2006 @ 04:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ratkaisu on sammuttaa se utorrent.

Netti hidastuu paljon sen takia, että netti kaistaa ei jää muille ohjelmille niin paljoa kun utorrent lataa niin kovaa.

Koneen ei kyllä pitäisi hidastua niin paljoa, sillä utorrent on todella kevyt ohjelma.
henkka90
Suspended due to non-functional email address
_
28. heinäkuuta 2006 @ 05:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
en muista mutta ainakin mulla on semmonen ominaisuus että jos pidät päällä 8 latausta saman aikaisesti niin ei pysty tekemään koneella mitään kun kovovalo palaa koko ajan, sitten on eri asia jos on vaan 1-4 latausta
Member

1 tuotearvio
_
28. heinäkuuta 2006 @ 06:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ok
Senior Member

5 tuotearviota
_
28. heinäkuuta 2006 @ 06:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Upload kaista siinä tukkoon menee.Eli rajoita esim.40 jos 512 uppi.
jos esim.8/1 niin rajoita 80-85.
Näillä rajoituksilla saat täyden downloadinkin käyttöön.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 28. heinäkuuta 2006 @ 06:13

Member

1 tuotearvio
_
28. heinäkuuta 2006 @ 19:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli ku mä en oo vielä oikeen perillä näistä torrent ohjelmista niin voisiks kertoa mulle että mistä mun pitäis toi nyt laittaa.
2/512 = Netti
juuzo
Member
_
28. heinäkuuta 2006 @ 19:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Suomen kielisessä µtorrentissa verkkovelho (network wizard?) osaa asettaa sopivan upload-nopeuden.

Eli paina Ctrl+G. Valitse yhteyden tyyppi eli xx/512 ja "käytä valittuja asetuksia".
Muumi
Junior Member
_
29. heinäkuuta 2006 @ 04:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla itsellä kans konen netti menee ihan tukkoon jos Utorrent päällä, siksi käytänkin Netlimiter nimistä ohjelmaa jolla voin rajoittaa uppi ja download kaistaa.

Drop it like a bomb!
Mainos
_
__

_
pisberg
Suspended due to non-functional email address
_
29. heinäkuuta 2006 @ 05:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
netlimiteri iha ok kunhan sen käyttää oikein mutta sen pystyy kyllä raijottaa suoraan melkein joka torrenclientistä myös..

Abit ip35, core 2 quad 6600@3.0Ghz + apogee GT,Msi GF 8800GTS Oc + zalman ZM-GWB8800 GT/GTS(G92),
8GB DDR2 800+ MHz Extreme Edition, samsung sata2 320GB+ 750GB, 2x zalman reserator 1, 2x240 ja 2x120 black ice gt
afterdawn.com > keskustelu > p2p > aloittelijoiden p2p-ongelmat > utorrent hidastaa?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy