User Käyttäjä Salasana  

torstai 16.1.2025 / 22:12
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > näytönohjain -keskustelu > 1280*1024
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
1280*1024
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
apilas
Suspended permanently
_
28. heinäkuuta 2006 @ 14:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Asettaessa tuon resoluution peliin niin kuvan sivut kääntyvät sisään päin?? Mistäköhän johtuu?? Näyttiksellä ATI Radeon 9600xt !!
AfterDawn Addict

20 tuotearviota
_
28. heinäkuuta 2006 @ 15:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onko kyseessä putkinäyttö? Koitas 1280x960 resoa, jos sen vaan saa valittua.
apilas
Suspended permanently
_
28. heinäkuuta 2006 @ 15:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo putkinäyttö on kyseessä... ei saa tuollaista valittua!!
Senior Member

5 tuotearviota
_
28. heinäkuuta 2006 @ 16:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jos esim. 17 putki niin tod. näk. ei kelpaa 1024x768 isompi.
Senior Member

5 tuotearviota
_
28. heinäkuuta 2006 @ 16:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Pienempää virkistystaajuutta vaan kehiin. Sullahan oli joku vähän vanhempi putkinäyttö jos oikeen muistan, niin ei varmaan kovin suuria hertsejä kestä käyttää. Tai sit tosiaan pistät pienempää resoa kehiin.

"Arbeit macht frei"
Mainos
_
__

_
apilas
Suspended permanently
_
28. heinäkuuta 2006 @ 16:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo on mulla se noin 6 vuotta vanha 17" kuvaputki näyttö... Olen katellut pixmanialta Samsungin 19" BF940 näyttöä..ei vaan ole varastossa tällä hetkellä !?
Olen myös kysellyt ohjeita tohon mun näytönohjaimen säätämiseen, näytönohjaimet" palstalla...Mistäköhän saisi suomenkieliset ohjeet asetuksiin ja niiden vaikutuksiin??
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > näytönohjain -keskustelu > 1280*1024

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy