User Käyttäjä Salasana  

maanantai 6.10.2025 / 09:19
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > uutta konetta kasaamassa
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Uutta konetta kasaamassa
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
sergio1
Newbie
_
30. heinäkuuta 2006 @ 07:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Nyt olen ajatellut, että on parempi kasata kone itse, ennemmin kuin ostaa valmispaketti. Eli pelikoneeksi ja hintahaarukka 1200-1300euroa ilman näyttöä. Ongelmana on se, etten osaa itse konetta kasata, joten kasaavatko firmat koneet kasaan korvausta vastaan? Olen aika tietämätön näissä asioissa. Minkälaista konetta ehdotatte ja mistä? Mielummin siis sellaisesta paikasta, jossa tehdään myös koneen kasaus. Kiitos jos jaksatte vastailla näihin kysymyksiin. Olen kyllä lukennut näitä samanlaisia aiheita, mutta en niistä oikein hirveästi selkoa saa.
Member

4 tuotearviota
_
30. heinäkuuta 2006 @ 07:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   

Hz4
Account closed as per user's own request
_
30. heinäkuuta 2006 @ 09:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
Eli pelikoneeksi ja hintahaarukka 1200-1300euroa ilman näyttöä.
Miten on näppäimistön ja hiiren laita?
Quote:
Ongelmana on se, etten osaa itse konetta kasata, joten kasaavatko firmat koneet kasaan korvausta vastaan?
Maksullista korvausta vastaan kokoaa melkein jokainen suomen ja ulkomaan firma (yksi loistava rahastuskeino)
Quote:
Olen aika tietämätön näissä asioissa. Minkälaista konetta ehdotatte ja mistä? Mielummin siis sellaisesta paikasta, jossa tehdään myös koneen kasaus.
Kuten edellä mainitsin niin melkein jokainen firma kokoaa tietokoneen rahoitusta vastaan (20-50?). Suomi siitä turvallinen maa että melkein mistä vain voi tilata koneen aina tulee perille ja jossei tule niin kuluttaja-asiamies on aina paikalla:)

Katso nyt vain niitä edellisiä theardeja. Tässä rautapuolen 1 sivullakin muutama hyvä joista blokata sopivahintainen. Tuuppaa CopyPaste tähän theardiin niin sanomme kyllä sitten mitä voi parantaa ja mitä voisi ostaa lisää.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 30. heinäkuuta 2006 @ 09:41

sergio1
Newbie
_
30. heinäkuuta 2006 @ 13:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mitä mieltä tästä kokoonpanosta?

Suoritin: AMD ATHLON 64 X2 4200+ AM2 BOX
Emolevy: MSI AM2 NF550 4*SATA RAID GBL 7.1CH
Muisti: Kingstonin 2 x 1024 667 mhz
Näytönohjain: GF 7900GT 256MB
Kovalevy: DIAMONDMAX10 250GB SATAII3G 7200RPM 16MB
Dvd\cd-asema: LG DVD+-RW DL 16 X
Käyttöjärjestelmä: WinXP Pro

Hintaa kertyy 1338euroa
AfterDawn Addict
_
30. heinäkuuta 2006 @ 13:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Heitämpäs oman ehdotukseni.

Intel Core 2 Duo E6400
Asus P5W DH Deluxe
Geforce 7900gt
Kingston 667mhz 2GB DDR2 RAM
LG DVD+-RW DL
Antec p150
Seagate Barracuda 7200.10 320gb

Tuollainen paketti, tässä linkki ->

http://www.mbnet.fi/hintaseuranta/kori.aspx?sisalto=27413x2,39299...

| P5W DH Deluxe | E6400 @3.0Ghz | 4GB DDR2 @ 750mhz | GF 8800GT 512MB | Vista Ultimate x64 |
sergio1
Newbie
_
30. heinäkuuta 2006 @ 14:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Vähän liian kalliiksi tulis toi äskeinen ehdotus, kun mun pitää ostaa vielä käyttöjärjestelmä siihen ja kasauskin maksaa jonkin verran.
Hz4
Account closed as per user's own request
_
30. heinäkuuta 2006 @ 14:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kokeileppa itse sitä koneen kokoamista:) LGA775 on siitä hyvä kanta että et voi tuupata sitä prossua siihen väärinpäin:) pinnitkään eivät enään voi vääntyä kun niitä ei ole.

Sittenkun kone on tullut niin eteät rauhallisesti eteenpäin niin kaikki menee varmasti hyvin:) muistat vaan olla ruuvimeisselin kanssa varovainen.
AfterDawn Addict
_
30. heinäkuuta 2006 @ 15:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jep, jos ruuvimeisseli osuu emolevylle sopivaan kohtaan niin se on menoa sitten, itselläni osui viime kasauksessa mutta onnekseni kohtaan jossa ei ollut mitään "tärkeää". Varovaisuus kannattaa, ei noita oikein voi väärinkään laittaa :)

| P5W DH Deluxe | E6400 @3.0Ghz | 4GB DDR2 @ 750mhz | GF 8800GT 512MB | Vista Ultimate x64 |
Senior Member

4 tuotearviota
_
30. heinäkuuta 2006 @ 17:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mutta esim prossun coolerin laittaminen on tosi vaikeeta kun pitää sohia jos jonkinmoisella työkalulla että sen saa paikalleen, ja samalla pitää olla äärimmäisen varovainen ettei prossu halkea kun se on niin herkkä. Sitten kaikki ne emolevyn johdot ja kaikki on ihan sika kireellä aina
Mainos
_
__

_
Staff Member

1 tuotearvio
_
30. heinäkuuta 2006 @ 17:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ja Intelin box-jäähyn asennuksessa ei tarvita muita työkaluja kuin sormet.

Ylken ehdotuksesta voisi emon vaihtaa johonkin halvempaan, nVidialta pitäisi omat nf500 emot tulla nopiaan. Joten siinä olisi vaihtoehto, vaikkakin ovat melkoista kuraa jos kellotukseen ajattelee, ainakin ensitestien perusteella.
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > uutta konetta kasaamassa

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy