User Käyttäjä Salasana  

perjantai 3.1.2025 / 00:01
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > dvd-r -keskustelu > dvd-r vai dvd-rw?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
DVD-R vai DVD-RW?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
memppis
Junior Member
_
30. heinäkuuta 2006 @ 09:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen polttanut nyt yhden elokuvan DVD-RW levylle, koska olen kuullut, että tämä kannattaa tehd varmistuakseen siitä toimiiko elokuva oikein. Eli kannattaako elokuva jättää DVD-RW levylle vaiko polttaa se vielä kerran DVD-R levylle?
MissBlue
Senior Member

3 tuotearviota
_
30. heinäkuuta 2006 @ 10:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Riippuu ihan siitä, että haluatko leffan arkistoida ihan pysyvästi vaiko et. RW-levyjen säilyvyys ei taida olla ihan samaa luokkaa kuin noilla kertapolttoisilla ja lisäksi ne on tietysti hinnakkaampiakin. Itse olen noita RW-levyjä käyttänyt lähinnä tallettavan video/DVD-härvelin kanssa ajansiirrossa ja alkutallennuksessa ja sitten editoinut lopulliseen muotoon tietsikalla ja poltellut tarvittaessa -R:lle. Nuo on käytössä myös tilapäisten varmuuskopioiden kanssa, mutta en itse niillä kyllä mitään arkistoi.
Member
_
30. heinäkuuta 2006 @ 10:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
jokane leffa eka rw:lle tesmiksi et toimii ja sit rw aina tyhjäksi ko on tesmannu et toimiiko... eli rw testataa et toimiiko ja sit kunnon levylle vaa elokuva
memppis
Junior Member
_
30. heinäkuuta 2006 @ 12:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ok! no tein niin et ekaks poltin +RW:lle ja leffa toimi moitteettomasti. Tämän jälkee poltin +R levylle, leffa näkyi mutta äänet ei kuulunut (ekstroissa yms, äänet kyllä toimiviat). Missä vika? Toistoon käytän PS2:sta

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 30. heinäkuuta 2006 @ 12:26

Mainos
_
__

_
MissBlue
Senior Member

3 tuotearviota
_
31. heinäkuuta 2006 @ 19:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Poltitko ihan varmasti samasta tiedostosta? Onko se levyrakenne kovolla valmiina vai teitkö esim. levykopion vai mitä? Ei ole nimittäin ikunakonsaanmilloinkaan tullut vastaan tilannetta, että samasta levykuvasta poltettaessa rw-levyllä olis äänet, mutta -r:lla ei.
Aiheeseen liittyviä linkkejä
Uusimman DVD Shrinkin löydät täältä!
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > dvd-r -keskustelu > dvd-r vai dvd-rw?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy