User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 25.12.2024 / 15:38
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > keskustelua kännyköistä > yleistä keskustelua kännyköistä > motorola razr v3x ajurit, softat, bluetooth & teemat.
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Motorola Razr V3x Ajurit, softat, Bluetooth & teemat.
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Rhk
Newbie
_
31. heinäkuuta 2006 @ 09:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hommasin parikuukautta sitten Motorola Razr V3x puhelimen.. nytten kun menin tyhjentämään winukan aseman kokonaa niin puhelimen ajurit ja ohjelmistot hävisivät täysin.. ja yllätys yllätys olen hukannut mukana tulleen softa & ajurilevyn luultavasti muutonaikana.

--------------------
1. AJURIT ja SOFTAT
Tarvitsen, joko linkin saitille mistä voin ladata softat tai sitten jos joku omistaa saman puhelimen ja olisi halukas tekemään softa&ajuri levystä kopion ja lähettämään sen, niin olisin tyytyväinen.
--------------------
2. BLUETOOTH
Puhelimen Bluetooth on osottautunut astetta vaikeammaksi. Nokian puhelimet tunnistaa kyllä minun puhelimen, mutta mun puhelin ettii ja ettii ja aina ilmoittaa saman ei löydy ja saa tehä vaik kuinka kaua jos hermot kestää. Ostin myös A-linkin bluetooth headsetin mutta eihä tää ees sitäkää tunnistanut. Joten jos joku tietää jotaa päivityksist sun muist mil saa sinihampaan wörkkiin nii kiitoksia etukätee.
--------------------
3. Teemat
Löytyykö mistää valmiita teemoja, mitä tämä puhelin tukee?? mielellään firma joka tukee DNA puhelin liittymii.

Toivottavasti tietoa löytyy ps. NE Ajurit ja Softat kuitenki tärkeempii!!
Audimania
Newbie
_
7. elokuuta 2006 @ 15:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mä voin lähettää sulle ne softat ja ajurit jos vielä tarttet niitä
Rhk
Newbie
_
8. elokuuta 2006 @ 13:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Juu toki laita vaa... rahika03@gmail.com ota yhteyttä

Rhk#-Show|
afterdawn.com > keskustelu > keskustelua kännyköistä > yleistä keskustelua kännyköistä > motorola razr v3x ajurit, softat, bluetooth & teemat.

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2024 AfterDawn Oy