User Käyttäjä Salasana  

torstai 2.1.2025 / 16:07
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitv > keskustelua antenniverkon digibokseista > nokia mediamaster 120t ei käynnisty?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Nokia mediamaster 120t ei käynnisty?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
h1r2ls
Junior Member

4 tuotearviota
_
3. elokuuta 2006 @ 10:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli tälläisen boksin olen omistanut muutaman vuoden. Tulin pari päivää sitten kesämökiltä jossa tuota boksia olen myös käyttänyt koska toimii 12 voltilla. Kun sitten kytkin kaapelit kiinni koneeseen ja laitoin virrat päälle niin boksiin syttyi normaali punainen valo. Sitten yritin käynnistää kaukosäätimestä normaalisti mutta laite ei reagoinut tähän mitenkään. Ajattelin että patterit ovat loppu ja vaihdoin uudet aaa paristot vehkeeseen ja kokeilin uudestaan. Sama juttu, punainen valo palaa mutta mitään ei tapahdu kun painaa käynnistys namikkaa. En tiedä onko vika laitteessa vai boksissa. Takuuta ei ei muistaakseni ole jäljellä(muistelisin että tossa on 1 vuoden takuu).

Onko kellään tullut saman laisia ongelmia? Pitääkö nyt sitten vaan kiikuttaa nokia huoltoon ja maksaa hampaat kiristellen vaikka olen ihan normaalisti laitetta käyttänyt.

Niin se vaan on, että...
Member

1 tuotearvio
_
9. elokuuta 2006 @ 06:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
omassa 120C:ssä on ollut kaikki mahdolliset käynnissä pysymiseen liittyvät viat. kaksi kertaa se on tullut huollosta takaisin (olikohan powermill virallinen huoltaja) eikä sille tehty kummallakaan kertaa yhtään mitään. ko. laite ei siedä yhtään kuumuutta vaan tilttaa heti, ellei se ole hyvin tuuletetussa paikassa.

periaatteessa jos siinä herätevirta nousee pystyyn niin pitäisi sen toimia - olisiko kaukosäätimessä vikaa? eikös sen ledin pitäisi vilkutella jotain kun se saa kaukosäätimeltä postia? jollain yleiskaukosäätimellä voisi koittaa, piileekö vika siinä.

"C makes it easy to shoot yourself in the foot; C++ makes it harder, but when you do, it blows away your whole leg."

- Bjarne Stroustrup
Jahu
Suspended due to non-functional email address
_
12. elokuuta 2006 @ 17:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla 120c kerran viikossa "jähmettyy" töpseli irti verkosta ja takas ja taas toimii.
Mainos
_
__

_
Member

2 tuotearviota
_
12. elokuuta 2006 @ 18:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jos olet ostanut tuon vasta 2 vuotta sitten niin menee takuuseen jos kyseessä on valmistusvirhe (mikä tuo varmasti on).

Minulla on tuo sama boxi ollut 2v eikä ole ihmeemmin temppuillut, ehkä ~10 kertaa tuona aikana kaatunut.
afterdawn.com > keskustelu > digitv > keskustelua antenniverkon digibokseista > nokia mediamaster 120t ei käynnisty?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy