User Käyttäjä Salasana  

perjantai 17.1.2025 / 15:30
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > muut käyttää mun nickiä emulessa mist kyse?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Muut käyttää mun nickiä emulessa mist kyse?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Toke
Junior Member
_
11. kesäkuuta 2003 @ 14:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
löysin emulen imutuslähteistä oudon homman mun oman nic namen ja sen perässä jotain lisä nimiä,mistäs on kysymys?
Staff Member

32 tuotearviota
_
11. kesäkuuta 2003 @ 14:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Donkey network ei tue uniikkeja nick nameja.
Eli porukka voi käyttää samaa nick namea.
Noita maa tunnuksia moni käyttää kanssa nimessään kun joillain servuilla ja scripti käyttäjillä niistä on etua.
Toke
Junior Member
_
11. kesäkuuta 2003 @ 14:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
joo se oli tehty tähän tyyliin oma ensin [FIN]elli ja se oli näin [FIN]elli>=danke ihme juttu ja toinen oli [FIN]elli Don Pedro

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 11. kesäkuuta 2003 @ 14:43

Member
_
17. kesäkuuta 2003 @ 06:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla kans keitti nyt kattila yli :( Olipa nick lähes mikä hyvänsä se pöllitään!!

Keksin täs vasta hiljattain itselleni nasakan nickin. Tuossa sit huvikseni selailin imutuslähteitä, niin kuinka ollakaan kolme tyyppiä oli pölliny meikän nickin+jääny vielä sit langalle roikkumaan # :(

Onneksi asiaan löytyi helppo ratkaisu!!

1) vaihda nick tyyliin:[FIN] Don´t steal my nick
2)[FIN] Don´t steal my nick, asshole
3)[FIN] "tyyliin oon tosi tyhmä"
4)[FIN] "tyyliin viekää vaan nick kukaan ei välitä!"

Omaa luovuutta voitte toki käyttää :D eMule ? taas hiukan parempi paikka imutella :)
Jaanz
Senior Member
_
17. kesäkuuta 2003 @ 11:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jos en väärin muista, niin sharen sivuilla oli tuosta mainintaa ja kyse oli jostain crediittien varastamisesta.
Käykää itse etsimässä söörtsillä sieltä, minen ehdi -> töistä pois lähdön aika. ;D

Since 13.3.2002
Member
_
24. kesäkuuta 2003 @ 15:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Niin se on joku Dark eMule, joka on meikää jahdannu!! Onko tää joku muulin "moottoripyöräkerho", vai mikä helkutti :(
faffe
Newbie
_
25. kesäkuuta 2003 @ 17:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Dark emule. Kuulostaa tutulta. Olen huomannut saman tyypin kiusaavan minuakin:(
Member
_
24. heinäkuuta 2003 @ 14:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Varoitus: eMulessa PROkusettaja liikkeellä nimellä: [FIN]pistäpä kaverilistalle+väylää auki DarkMule v6 Vei multa just pojot!! Pistäkää liinat kiinni, jos tulee vastaan tuo huijjari!! Rose Rediä yrittää latailla!! "Saunan takana on jo pölkky valmiina" ;)
raw
Member
_
24. heinäkuuta 2003 @ 15:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ei ne haittaa mitään ainut vaan että vie vaan credittejä toisilta. LSD modissa ilmenee tollasta.
Member
_
24. heinäkuuta 2003 @ 15:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jep, LSD-modia oon käytelly. Toivotaan et seuraava päivitys korjais tuon ongelman. Sit se sama nimmari ilman tuota DarkMule v6, on ihan särmä tyyppi, joten sen voipi kyl nostaa frendiks+pistää vähä slottia lisää ;)
Junior Member
_
5. elokuuta 2003 @ 04:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mä käytän Emule Morph Modia http://emulemorph.sourceforge.net/index.php?page=download Asetuksissa on "Enable anti-leechers control" ja "Defeat 0-filled part senders". Ei liity creditteihin välttämättä, mut jotain oikeudenmukaista edistystä. Se myös updeittaa automaattisesti ip-filtterin.
KMS
Newbie
_
10. elokuuta 2003 @ 14:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eikö noi crediitti rosvot tosiaan tee mitään haittaa?
Nyt kun ne on ruvennu kiusaan meikäläistä,niin tuntuu,että mitään ei enää tule takaisinpäin,vaan jatkuvalla syötöllä pukkaa "upload session ended due canceled transfer" viestiä.Tarkoittaako toi sitä,että kun siellä on vaikka kuinka monta identtistä clienttiä meikäläisen kanssa,että samalle bannille joudun minäkin noitten rosvojen kanssa?
Morph Modia olen minäkin ruvennut käyttään ja kaikki pelas ihan hyvin siihen saakka,kunnes crediitit rupes oleen semmoset,että ne rupes noita runkkuja kiinnostaan.
Tää menee homma kohta siihen ettei kannata paljon mitään jaella,kun et sillä saa kuin haittaa itsellesi.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 10. elokuuta 2003 @ 15:03

Senior Member
_
11. elokuuta 2003 @ 03:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kyllähän noita nikkien varastajia tuntuu emulessa riittävän. Mutta onneksi jokaiselle käyttäjälle luodaan oma HASH eli sellainen numerokirjainsarja. Se pysyy vaikka vaihtaisit nikkiä ja krediitit säilyvät. Eli ei tuo krediittien varastaminen pitäisi enää onnistua uusimmilla Emulen versioilla. :)

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 11. elokuuta 2003 @ 03:57

Mainos
_
__

_
homer101
Suspended due to non-functional email address
_
22. elokuuta 2003 @ 13:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Se darkmule on modi joka tunnistaa [] alkuset nickit!! esim [fin] alut!! Ei pitäis enää toimia emule 0.30a versiossa.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 22. elokuuta 2003 @ 13:04

afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > muut käyttää mun nickiä emulessa mist kyse?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy