User Käyttäjä Salasana  

perjantai 18.7.2025 / 01:42
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen audio > yleistä keskustelua digitaalisesta musiikista > kaiuttimia hakemassa?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Kaiuttimia hakemassa?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
haxboy
Newbie
_
8. elokuuta 2006 @ 22:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen nyt vähän aikaan sitten saanu päähän, että hankkisin uudet kaiuttimet. Minulla on tällä hetkellä Creativen p5800, jotka on kieltämättä vähän turhan lelukamaa, joten hakusessa olisi jotain huomattavasti parempaa.

Olen luullut, että kalliit 5.1/7.1 paketit ovat hyviä, mutta nyt kun on lukenut erilaisia arvosteluja ja kommentteja ni tuntuu että tuo harkitsemani Logitech: n z-5500 on lelukamaa. satelliitit on roskaa ja subbari rätisee. Tiedä sitten, että huomaisinko itse tuota.

Budjettini on noin 300-500 euroa, mutta varmasti saan lisää jos vähän nipistän, joten eikun kommentteja ja faktoja pöytään, kiitos :)

osaan.fi
AfterDawn Addict

6 tuotearviota
_
9. elokuuta 2006 @ 22:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Katteles ensin noista..
http://tinyurl.com/ldtge
asiaa jauhettu useampaa kertaa.
Kysele sitten lisää, jos kysyttävää.

Sitä saa mitä tilaa, joskus enemmänkin.

afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen audio > yleistä keskustelua digitaalisesta musiikista > kaiuttimia hakemassa?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy