User Käyttäjä Salasana  

torstai 23.1.2025 / 23:33
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > xbox > xbox:n osto
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Xbox:n osto
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
mäntti
Junior Member
_
12. elokuuta 2006 @ 09:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ajattelin ostaa xboxin ja modata sen. Nyt oliskin muutama kysymys:

Paljonko maksaa boxi uutena?

Paljonko siitä kannattaa maksaa käytettynä? (ajattelin käytettynä ostaa)

Onko järkevää juottaa modi itse boxiin kiinni? On kyllä tullut kolvin kanssa heiluttua pienempänä, ja se modin asentaminen menisi ihan harrastuksesta..

Jos näistä aiheista on jo keskusteltu, pistäkää ihmeessä linkkiä :)
Moderator

5 tuotearviota
_
12. elokuuta 2006 @ 13:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Saahan noita käytettyjä+modattuja boxeja huuto.netistä todella halvalla, joten sieltä suosittelen katselemaan. Uutena Xbox maksaa n.100?

Älä Yritä Jos Et Osaa!!

Säännöt: http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/2717
AfterDawn Addict

1 tuotearvio
_
12. elokuuta 2006 @ 14:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jouko? jo sanoikin että noin 100€ x-loota+kovo (jos haluaa tilaa)+piiri= kannattaa katsella jo valmiiksi modattua,jää kaikki muu kikkailu pois.
Muropaketissakin noita myynnissä aika usein ja edullisesti.Itse ostin oman X-lootan (160 G kovo+piiri (tietenkin)+dvd-kitti+pari ohjainta ym.ym. sälää hintaan 125€.

edit. tuolla yksi kisa käynnissä..
http://plaza.fi/muropaketti/bbs/t453618

- Iltakoulu->Taukobaari->Roskapankki->Taxi -

- C-kupin tissit ja A-luokan perse,muu on hifistelyä -

- God Hates Us All -

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 12. elokuuta 2006 @ 14:51

Member

1 tuotearvio
_
13. elokuuta 2006 @ 15:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse ostin tuossa hetki sitten boxin 77?:lla keskiseltä ^^

Mainos
_
__

_
evelast
Newbie
_
2. lokakuuta 2006 @ 08:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
käyetyn saa jo aika halvalla ja jos vain kolvi kädessä pysyy ja luulee pystyvän hommaan niin kannattaa ainakin koittaa.
katsoppa vaikka http://www.modpiiri.com asenuskuvia ja pohdi sitten pystytkö itse.
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > xbox > xbox:n osto

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy