User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 25.12.2024 / 15:36
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > keskustelua kännyköistä > yleistä keskustelua kännyköistä > muistikortti asiaa (taas)
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Muistikortti asiaa (taas)
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Member
_
13. elokuuta 2006 @ 12:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli olen jo pitkään harkinnut muistikortin ostoa.Nyt sitten löysin verkkokauppa.comista muttea en tiedä sopiiko minun puhlimeen ni- Joten olkaa kilttejä ja auttakaa siellä lukee näin ``Transcend 1GB MMCmobile muistikortti.
Laadukas RS-MMC muisti Dual Voltage -ominaisuudella jota tukee monet älypuhelimet, kuten esim. Nokia 6681`` että toimisiko minun 6630???.
Kiitos jo etu käteen
Member
_
13. elokuuta 2006 @ 12:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
vastauksia vastauksia

Ps2 : v.15 silver + matrix infinity (1.93)

Kiitos Shadown :)

Xbox : 1.6 black + SmartXX LT OPX V2 + 80gb kovolaevy

Kiitos Modpiiri
June74
Member
_
13. elokuuta 2006 @ 14:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
pitäisi toimia , koska esim n70 toimii hyvin 1Gb kingstonin kortti .
ja katsoin nokialta kyseiseen luuriin datatuotteita ja siellä oli 1gb muistikortti.
http://www.nokia.fi/puhelimet/puhelinmallit/6630/lisalaitteet/kat...
afterdawn.com > keskustelu > keskustelua kännyköistä > yleistä keskustelua kännyköistä > muistikortti asiaa (taas)

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2024 AfterDawn Oy