User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 5.10.2025 / 18:05
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > mielipiteitä hp:n dv5247eu:sta?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
mielipiteitä hp:n dv5247eu:sta?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
umango
Newbie
_
14. elokuuta 2006 @ 18:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hei!

Aloitan opiskelut syksyllä ja olisi tarkoitus ostaa kannettava tietokone. Hinta noin tonnin tietämissä.. Olen iskenyt silmäni tuohon dv5247eu:hun ja haluaisin tietää mitä muilla (jotka ymmärtävät tietokoneita paremmin kuin minä(=aloittelija) ) on sanottava tästä yksilöstä. Siinä on mukavasti muistia, polttava dvd-asema ja tv-viritin, mutta toisaalta esim. bluetooth puuttuu.. (voiko muuten erillistä bluetooth-hommelia ostaa siihen, jos voi niin hinta..?)

Tarvitsen konetta siis opiskelussa ja olisi mukavaa jos voisin käyttää sitä tv-ohjelmien poltossa dvd:lle (tv:stä tv-virittimen kautta ja vanhoilta videokaseteilta). Jos joillakin on parempia ehdotuksia, niin kuulisin niitä mieluusti, sillä todellakin olen aika aloittelija näissä jutuissa..

Kiitos jo etukäteen!
Regel
Member
_
14. elokuuta 2006 @ 18:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Pistähän linkki tuohon ostopaikkaasi, josta nuo tiedot sait.

E: Aina ei läppäreiden akut jaksa syöttää virtaa tarpeeksi usb-digivirittimille. Edes kaikki pöytäkoneet eivät pyöritä kaikkia digivirittimiä ilman erillisellä virtalähteellä varustettua usb-yksikköä.

E2: TV:stä tv-virittimen kautta? =) Eikö olisi helpompaa ihan koneelle tulevan digi-virittimen avulla tallentaa ja poltella.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 14. elokuuta 2006 @ 18:59

ReXi
Member
_
14. elokuuta 2006 @ 18:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse koneesta ei ole mitään tietoa kun en kannettavia harrasta, mutta ainakin usb-bluetooth sovittimia/vastaanottimia myydään ~20€ hintaan.

What? You smell blood on the wind?
Regel
Member
_
14. elokuuta 2006 @ 19:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
http://www.compuland.de/product_info.php?products_id=1001799

Tuommonen on kuulema ihan ok. Menee n. 1100 ? postikuluineen. Ja huoltokin ilmeisesti onnistuu(jos tarvetta).

Tuossa taitaa olla vielä ATI X1600 128MB näyttiskin.
umango
Newbie
_
14. elokuuta 2006 @ 19:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hei taas..

Eli näin tosta tietokoneesta mainoksen tänään tulleessa Musta Pörssin mainoslehtisessä, mutta tietokoneen tiedot löyty netistä ainakin osoitteesta

http://www.tdcshop.fi/PublishedService?file=page&pageID=9&itemcod...

Joo siis mulla ei mitään tietoa miten tv-ohjelmat "kannattaa" polttaa tms. Tärkeintä nyt vaan olis et saisin mun vanhat videokasetit dvd-muotoon "turvaan" eikä mulla oo oikeen tietoa miten sekään tehdään mutta kaipa jotenkin tietokoneen avulla.. :)

mut siis joo ei oo tarkotus ihan normaalin television kautta siirtää tietoa koneelle vaan koneessa itsessään (ainaki mainoksen mukaan) on tv-viritin..

Kiitos kun joku jaksaa/osaa auttaa :D
umango
Newbie
_
14. elokuuta 2006 @ 19:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ai niin ja kiitti Regel tosta linkistä.. Sekin vaikuttaa hyvältä tietokoneelta :) voiks tohon "yksilöön" sit hankkia erikseen jonkin tv-kortin tms. et vois esim. matkalla kattoo tv:tä tai tallentaa tv-ohjelmia suoraan sitä kautta dvd:lle?
Näköjään mulla on paljon mietittävää ennen kuin hankin ekan koneeni ;)
umango
Newbie
_
14. elokuuta 2006 @ 19:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ai niin, vielä piti lisätä se, et jos vaan tulee mieleen muitakin vaihtoehtoja tietokoneelle, joita kannattaisi harkita, niin otan ehdotukset vastaan todella suurella kiitollisuudella!! :D
Mainos
_
__

_
Camee
Suspended due to non-functional email address
_
15. elokuuta 2006 @ 13:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Yhtä ihmettelen. Nuo mainokset, joihin törmää lähes joka viestiketjussa. Ennen ei ollut mainoksia ja hyvin pärjättiin. Näin monen vuoden kokemuksella.
Kiitos. Camee

Camee
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > mielipiteitä hp:n dv5247eu:sta?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy