Symbian puhelujen esto-ohjelmia
|
|
Kontra
Junior Member
3 tuotearviota
|
15. elokuuta 2006 @ 07:42 |
Linkki tähän viestiin
|
Ostin N70 puhelimen,ja rupesi v*tuttamaan tiettyjen myyjien viestit ja puhelu.
Olen käyttänyt tovin nettisurffailuun,ja yrittänyt löytää symbian ohjelmia joilla voi estää puheluiden ja viestien tulon valitsemistaan numeroista.Olen kuullu sellaisista kuin esim Blackballer. Auttakaa nyt idioottia ja kertokaa onko muita tällaisia ohjelmia? Linkki ois wery nice vinkki.
|
AfterDawn Addict
4 tuotearviota
|
15. elokuuta 2006 @ 19:59 |
Linkki tähän viestiin
|
viestit saa monessa antivirus softassa mustalle listalle, Kapersky mobila antivirus.
vastaavia kuin Black baller, blacklister softia ei tuu mieleen.
|
Akti
Member
|
16. elokuuta 2006 @ 08:29 |
Linkki tähän viestiin
|
HTPC
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 16. elokuuta 2006 @ 08:29
|
Kontra
Junior Member
3 tuotearviota
|
18. elokuuta 2006 @ 16:26 |
Linkki tähän viestiin
|
Kiitos linkeistä-vinkeistä.Kyllä loppuu lehti ja ex:än soittelut ja viestittelyt.Siitä ilosta voi vaikka vähän maksaakin :-)
|
CyanHaze
Junior Member
|
21. elokuuta 2006 @ 12:18 |
Linkki tähän viestiin
|
oiskohan missään/kellään kattavaa listaa näistä puhelinmainonta-yrityksien numeroista?? että saisi kaikille lehtien kaupittelijoille estot puhelimeen.. Itse käytän Advanced Call Manageria.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 21. elokuuta 2006 @ 12:19
|
Akti
Member
|
21. elokuuta 2006 @ 18:06 |
Linkki tähän viestiin
|
Quote: oiskohan missään/kellään kattavaa listaa näistä puhelinmainonta-yrityksien numeroista?? että saisi kaikille lehtien kaupittelijoille estot puhelimeen..
Ei varmaankaan ole mitään listaa olemassa.. Kannattaa blokkia sitä mukaa, kun niitä numeroita tulee. Suurin osa tulee luultavasti tuntemattomista.
Parhaiten välttyy kaupustelijoilta, kun sanoo heti puhelun alussa "EI KIITOS!" ja luuri kiinni.
HTPC
|
Kontra
Junior Member
3 tuotearviota
|
24. elokuuta 2006 @ 14:43 |
Linkki tähän viestiin
|
Ei kiitos on hyvä.Ja kohtelias.
Mutta itseään voi hauskuuttaa sillä että tallentaa puhelimen muistiin lehtimyyjien numerot, ja voi sitä hämmästyksen ja kummastuksen määrää kun heti kun vastaa, sanoo etten edelleenkään tilaa mitään v*tun lehteä,ja sitten pistää luurin kiinni.
Sitten voi sielunsa silmin kuvitella soittajan ilmettä..,"mistä se tiesi että mulla olisi ollut kotiliesi vuodeksi.."
Elämän pieniä iloja.Vaikka vähän sääliksi käy myyjiä.Leipäänsä nekin vai yrittää voidella..
|
Mainos
|
|
|
Member
|
1. syyskuuta 2006 @ 14:28 |
Linkki tähän viestiin
|
Aikoinaan olin puhelinmyynnissä myymässä gsm-liittymiä pienyrityksille, ja jos asiakas teki heti selväks ettei aio tilata nyt eikä tulevaisuudessa, niin sen asiakkaan yhteystiedot meni paperisilppuriin, eli ainakaan samasta firmasta tuskin enää soittavat jos torjuu heti kättelyssä, ja niin ainakin ite teen.
|