User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 5.10.2025 / 17:56
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > paras näppäimistö?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
paras näppäimistö?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
rosemoo
Junior Member
_
16. elokuuta 2006 @ 20:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
yksinkertaisesti-> mikä on paras näppäimistö? ite oon hankkimassa logitech g15 mutta haluaisin tietää onko parempia
Senior Member

7 tuotearviota
_
17. elokuuta 2006 @ 02:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Se on niin makuasia..Omasta mielestä tää MX3100 on aivan loistava, mutta jonkun toisen mielestä ei..mutta ei G15 mikään huono sijoitus kuitenkaan ole.

AsRock Z68 Pro3 \i5 2500K+ Artic Cooling Freezer Pro 13\ MSI GTX580 Twin Frozr II \8Gb DDR3 1600MHz\ Spinpoint 1TB \BitFenix Shinobi + XFX 650W
Member

4 tuotearviota
_
17. elokuuta 2006 @ 02:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
no, itseni mielestä paras näppiksistä on se, mikä toimii. Itse omistan Logitechin Ultra X:än, toimii kuin junan vessa, eivätkä näppäimet kolise liikoja niitä painettaessa.

AsRock Z68 Extreme4|| Intel i5 2500K || 2*4Gb DDR3 1600mhz || Nvidia GTX 780 OC || 1TB 7200 HDD || Corsair TX 650W
AfterDawn Addict
_
17. elokuuta 2006 @ 06:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No se on aivan makuasia. Itselläni on joku logitechin halpis näppis ja se on mielestäni tosi hyvä, koska en pidä näppiksistä missä on miljoona eri ylimääräistä namiskaa. Mutta riippuen mihin käyttöön näppis tulee niin sen mukaan kannattaa ostaa. esim. peli näppis niin toi g15 on varma valinta, mutta jos työskentelee koneella niin silloin joku muotoiltu näppis on aivan omiaan esim.
http://www.mbnet.fi/hintaseuranta/tuote.aspx/27202

N900/Xbox360/PS3/Wii/Desktop pc/kannettavax3
Senior Member
_
17. elokuuta 2006 @ 06:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mielipide asioita....mutta itselläni NYT joku logiteching hyvin litteä, vähän kuin läppärin näppis (tosi suosittu mukamas?)..ostin bulkkina samalla kuin uusin muutenkin konetta ja ulkonäköä = vaimon vaatimus. Eli nyt on "siisti" näppis. Pelaamiseen ei todellakaan optimoitu, vieläkin kiroilen kun eivät nakkisormet löytää/tuntea/osua oikeisiin nappuloihin... Tässä kohtaa aina kaipaan vanhaa logitechiäni, joka oli ns. normaali - tarpeeksi pehmä kosketus, mutta erottuvat nappulat.

Jos pelaamiseen ostaisin ihan oman (käynnyt mielessä :P) näppiksen, varmaan hyvin vakio, ei ylimääräisiä nappuloita (en käytä niitä muutenkaan tyyliiin "e-mail, wwww jne.), vain hiukan korkeat nappulat mutta silti ne "tuntee". Tosin jokaisella näppiksellä tottuu kirjoittaa ja pelaamaan kun aikansa "tuskailee".

Tuo G15 on pelaamiseen monien mielestä SE näppis, itse en yhdy tuohon - kallis lelu.... mutta omahan on mielipiteeni. Oikeasti paras TYÖ näppis jos hallitsee hyvin 10-sormi järjestelmän olisi varmaan joku kahteen osaan jaettu näppäimistö, hiukan kaareva ja rannetuella varustettu kuten tuo juhha84: mainitsema Microsoft Natural Ergonomic Keyboard 4000, tosin siinäkin on noita lisänappeja omaan makuuni aivan liikaa.

"Experientia docet stultos"

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 17. elokuuta 2006 @ 06:56

Senior Member

1 tuotearvio
_
17. elokuuta 2006 @ 11:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jaa.. Itselläni nyt käytössä logitechin pari vuotta sitten n. 30? maksanut näppis + langaton hiiri yhdistelmä.. Varmaankin paras näppis mitä olen koskaan käyttänyt. Ja hiirikin on ollut mukava. Sen tosin varmasti uusin kohta, kun tuo hiiri ei yksinkertaisesti ole tarpeeksi tarkka. Huomaan kun photoshopiakin käytän niin ei tuo toimi. Liike on hiukan töksähtelevää.
Mutta hyvä kaikkeen muuhun käyttöön. Näppiksestäni en luovu, vaikka saisin ubermegagamerxxxprofrag-näppiksen tilalle.

Asus P5Q-Pro | Intel Q9550 @3.65ghz | 4GT -800 | EVGA GTX295 | Corsair HX650 | Antec p182b

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 17. elokuuta 2006 @ 11:50

jartar
AfterDawn Addict

2 tuotearviota
_
17. elokuuta 2006 @ 12:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tähänhän ei voi oikeaa vastausta antaa. Mutta itse olen tähän mennessä tykännyt logitechin diNovo näppiksestä.
Mainos
_
__

_
laski92
Suspended due to non-functional email address
_
22. elokuuta 2006 @ 11:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla on G15.

+
valot näppäimistös, näyttö, lisä näppäimet joihinkin peleihin, 2 usb porttia

-
koko
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > paras näppäimistö?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy