User Käyttäjä Salasana  

torstai 9.1.2025 / 22:15
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > yleistä keskustelua digitaalisesta videosta > kuva liian korkea.
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Kuva liian korkea.
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
sectoid
Newbie
_
17. elokuuta 2006 @ 11:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Terve.

Aluksi pyydän anteeksi sekavaa kieliasua. Törmäsin kummalliseen ongelmaan. Digiboxilta siirtämäni tv-ohjelmat eivät suostu näkymään oikein. Kuva on liian kapea. Esim autonrenkaat ovat soikeita ylöspäin. Ongelma näkyy telkkarissa ja tietokoneella molemmissa. Olen Yrittänyt muutamalla eri telkkari-ohjelmalla. Esimerkiksi MacGyver ja Last Action Hero leffalla. Ohjelmat on tallennettu Subtv:ltä. Kumpikaan niistä ei ole anamorphista kuvaa. Digiboxi on Topfield 5100PVR terrestial. Olen siirtänyt tiedostot digiboxilta altair softalla. Sen jälkeen editoin ne ProjectX softalla. Koitin kolmea eri versiota tästä softasta. DVD:n authorisoinnin tein Rejig softalla. DVD:n poltin neron 7 versiolla. Itse epäilen ProjectX:n asetuksia. Olen erilaisia kokeillut mutta aina vaan on liian korkea kuva. Telkkari zoomaa kuvan samalla tavalla kuin letterbox kuvalla. Kuva ei kuitenkaan ole letterbox tai anamorphinen. ProjectX näyttää mainoskatkon kohdalla olevan wss bitin. Olen poistanut mainokset mutta voisiko se wss bitti jäädä sinne ohjelman sekaan jotenkin kummittelemaan? DVD-soittimen asetukset ovat oikeat. Olen tarkistanut ne.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 17. elokuuta 2006 @ 11:30

Staff Member

32 tuotearviota
_
17. elokuuta 2006 @ 15:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
http://www.dvdr-digest.com/articles/42_1.html
koita jos tuo IFOedit:in pakottaminen auttaa.
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > yleistä keskustelua digitaalisesta videosta > kuva liian korkea.

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy