|
GlockGen ongelma
|
|
|
antzi
Member
|
17. elokuuta 2006 @ 12:49 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 17. elokuuta 2006 @ 12:51
|
|
antzi
Member
|
19. elokuuta 2006 @ 06:15 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Aion siis kellottaa konettani tuolla, ja noista ihan alhaalla olevista numeroista kun valitsee jonkun, niin B-value ja H-value kohtiin tulee arvot, mutta ongelmana onkin, minkä niistä valitsen,
|
Staff Member
1 tuotearvio
|
19. elokuuta 2006 @ 06:27 |
Linkki tähän viestiin
|
|
ClockGenillä pystyt kellottamaan vain istunnon ajaksi. Eli kun sammutat koneen niin alkuperäiskellot tulevat voimaan.
Kellotat BIOSista :)
|
Staff Member
1 tuotearvio
|
19. elokuuta 2006 @ 14:37 |
Linkki tähän viestiin
|
Sanoit tuplaketjussa:
Quote: 1. Eli miten kellotetaan BIOSista? Minulla on Intelin emolevy, malliltaan D865PERL, ja BIOSin kaikki valikot olen läpi moneen kertaan selannut, enkä mistään kellotusta ole löytänyt.
BIOSissa ei ole mitään otsikkoa "Here you can overclock!" tms. Riippuen BIOSista se sijaitsee eri paikoissa. Itselläni se on kun siirryn "Advanced".otsikolle ja sieltä valitsen "Advanced chipset settings". Sieltä taasen vaihdan CPU frequencyn(??) manuaaliseksi. Jolloin ikkunaan pläjähtää vinopino erillaisia optoita. Nostat "+"-merkillä FSB:tä jne. Painat F10. Ja vastaat Yes.
Quote: 2. Mikä minulla on vikana, kun koitan sammuttaa konettani "Käynnistä" valikon kautta, kone ei sammukkaan, vaan jää päälle, joudun aina katkaisemaan virran suoraan virtanapista,,?
Kokeile vaikka korjausasennusta.
|
|
antzi
Member
|
19. elokuuta 2006 @ 16:10 |
Linkki tähän viestiin
|
Quote: 1. Eli miten kellotetaan BIOSista? Minulla on Intelin emolevy, malliltaan D865PERL, ja BIOSin kaikki valikot olen läpi moneen kertaan selannut, enkä mistään kellotusta ole löytänyt.
Quote: BIOSissa ei ole mitään otsikkoa "Here you can overclock!" tms. Riippuen BIOSista se sijaitsee eri paikoissa. Itselläni se on kun siirryn "Advanced".otsikolle ja sieltä valitsen "Advanced chipset settings". Sieltä taasen vaihdan CPU frequencyn(??) manuaaliseksi. Jolloin ikkunaan pläjähtää vinopino erillaisia optoita. Nostat "+"-merkillä FSB:tä jne. Painat F10. Ja vastaat Yes.
Quote: 2. Mikä minulla on vikana, kun koitan sammuttaa konettani "Käynnistä" valikon kautta, kone ei sammukkaan, vaan jää päälle, joudun aina katkaisemaan virran suoraan virtanapista,,?
Quote: Kokeile vaikka korjausasennusta.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 19. elokuuta 2006 @ 16:13
|
Staff Member
1 tuotearvio
|
19. elokuuta 2006 @ 16:58 |
Linkki tähän viestiin
|
Quote: 1. Advancer ikkunan alla ei ole mitään, kellotukseen liittyvään, eikä muissakaan, onko mahdollista, että BIOSista ei voi kellottaa?
Kerro mitä siellä on.
Quote: 2. Tuo korjausasennus siis "uusii" windows-kansion yms.?
Kyllä, mitään tietoa ei häviä.
|
|
antzi
Member
|
20. elokuuta 2006 @ 07:42 |
Linkki tähän viestiin
|
|
|
Staff Member
1 tuotearvio
|
20. elokuuta 2006 @ 07:58 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Hmmm.... Pikaisella katsauksella tuolta ei löytynyt kyllä mitään oikeaa otsikkoa. Mikä emolevy sinulla on? Tai onko sinulla emolevyn mukana tullutta CD:tä? CD:n mukana tulee yleensä valmistajan oma kellotusohjelma.
e. Onko kyseessä itse koottu vai pakettikone?
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 20. elokuuta 2006 @ 07:59
|
|
kkuula
Senior Member
6 tuotearviota
|
20. elokuuta 2006 @ 08:06 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Ihan ensimmäisenä kannattaisi kertoa mikä emolevy/prosessori se nimittäin helpottaisi huomattavasti kellotusneuvojen antamista!
|
|
antzi
Member
|
20. elokuuta 2006 @ 10:19 |
Linkki tähän viestiin
|
|
|
Staff Member
1 tuotearvio
|
20. elokuuta 2006 @ 10:26 |
Linkki tähän viestiin
|
|
|
|
antzi
Member
|
20. elokuuta 2006 @ 15:53 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Latasin tuon Control Centerin, mutta siellä sivulla lukee, että vaatii viimeisimmän BIOSin, ja lataussivulta ei minun emolevy-malliani löytynyt?
|
Staff Member
1 tuotearvio
|
20. elokuuta 2006 @ 17:29 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 20. elokuuta 2006 @ 17:30
|
|
antzi
Member
|
21. elokuuta 2006 @ 04:15 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Mutta siinä keskellä lukee; "Requires the latest BIOS" ja kun painan "latest BIOS" siihen tulee lista emolevyjä, ja yksikään niistä ei ole minun "D865PERL"ni
Edit: Siellä Windowsin korjausasennuksessa on joku DOS-pohjainen palautuskonsoli, johon en yhtään tiedä mitä laittaa, ja "help"istä tulee vain komentoja.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 21. elokuuta 2006 @ 09:38
|
Staff Member
1 tuotearvio
|
22. elokuuta 2006 @ 03:40 |
Linkki tähän viestiin
|
|
|
|
Mainos
|