User Käyttäjä Salasana  

perjantai 15.8.2025 / 04:37
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > battlefield 2 netissä peluu ongelma!
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Battlefield 2 netissä peluu ongelma!
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Sivu:12>
Tirulii
Account closed as per user's own request
_
17. elokuuta 2006 @ 13:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen ostanut kaupasta aidon Battlefield 2:en, mutta veli ei pääse pelaamaan netissä. (Pakko vahvistaa, että ei aleta mussuttamaan laittomasta pelistä.)
Kun tein accountin ja kaikki toimi netissä hyvin, mutta kun mun veli teki myöhemmin samana päivänä oman accountin niin peli valittaa, että CD-key is not valid. Itselläni toimii edelleen, mutta ei hänellä.
Pystyn pelaamaan mun omalla ja veljen acconutilla omalla käyttäjälläni (Windows) netissä, mutta hän ei pysty omalla käyttäjällään pelaamaan netissä, kun tulee aina viesti CD-key is not valid.
Mielestäni palomuurissa ei pitäisi olla vikaa, kun ei ole muissakaan peleissä valittanut. Voin katsoa sen myöhemmin, mutta en nytten. Jos joillakin olisi joku toinen syy, mistä toi voisi johtua niin voisiko hän auttaa ratkaisemaan sen.
TheLucky
Senior Member

4 tuotearviota
_
17. elokuuta 2006 @ 14:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Voisikohan olla mahdollista että cd-keyn voi käyttää vain kerran?
VilleT91
Member
_
17. elokuuta 2006 @ 14:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Loggaa ulos sun bf acount ja koita toisella kirjautuu. :P

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 17. elokuuta 2006 @ 14:14

Tirulii
_
17. elokuuta 2006 @ 15:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mun veljen kaverilla on ainakin 4 accountia, joten sitä voi käyttää monta accountia.
Senior Member

1 tuotearvio
_
17. elokuuta 2006 @ 16:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei voi. Mitäs hyötyä CD-keystä olisi jos kaikki voisivat käyttää samaa. Huh. No näin kuitenkin on. peli per pelaaja

Asus P5Q-Pro | Intel Q9550 @3.65ghz | 4GT -800 | EVGA GTX295 | Corsair HX650 | Antec p182b
Tirulii
_
18. elokuuta 2006 @ 03:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei millään pahalla, mutta luitteko ***** tuota mun ekaa viestiä. Kerroin siinä, että mun veljen ja oma account toimii mun käyttäjällä, mutta kumpikaan account ei toimi hänen käyttäjällään (windowsin käyttäjä).
CD-key on siten, että vain yksi henkilö kerrallaan netissä pystyy käyttään sitä samaa cd-keytä.
Kuten sanoin, mun veljen kaverilla on 4 accountia ja hyvin toimii.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 18. elokuuta 2006 @ 03:49

Senior Member
_
18. elokuuta 2006 @ 04:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
En tiedä onko mitään vaikutusta, mutta kokeile. Sinulla on ilmeisesti admin oikeudet omalla tililläsi ja veljelläsi taitaa olla jokin alempi oikkariluokka. Kokeile nostaa veljesi tilin käyttöoikeuksia ja kokeilkaa pelata sitten. Voisit luoda veljellesi tilin omilla oikeuksilla ja kun velu kirjautuu koneelle, niin käyttää sitä sinun hänelle luomaansa.

What weve got here is failure to communicate. Some men you just cant reach, so you get what we had here last week...which is the way he wants it. Well, he gets it. And I dont like it any more than you men.
Tirulii
_
18. elokuuta 2006 @ 05:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kerrankin kunnon neuvo, mutta mun veljellä on myös järjestelmänvalvojan oikeudet. Yhdessä toisessa pelissä oli toimivuusongelmia niin jouduin nostamaan hänen tilinsä järjestelmänvalvojaksi. Eiköhän hänellä tietääkseni silloin pitäisi olla kaikkiin oikeudet, mitä koneella tehdään.
Tirulii
_
19. elokuuta 2006 @ 04:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Nonnii... Asensin pelin uudestaan ja tälläkertaa asensin sen veljeni puolella (windows käyttäjällä). No nyt hänen puolellaan toimii netissä peluu ja mun puolella tulee se CD-key is not valid eli en pääse pelaa. Edellisellä kerralla asensin sen omalla puolella ja silloin toimi. Eli eikö tätä ****** peliä saa toimimaan myös muille windowsin käyttäjille?

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 19. elokuuta 2006 @ 04:11

Junior Member

2 tuotearviota
_
19. elokuuta 2006 @ 06:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Asiasta on keskusteltu battle.fi foorumeilla muutaman kerran ja tultu siihen tulokseen, että peliä ei voi pelata kuin yhdellä windowsin käyttäjällä.
N1X3
Suspended permanently
_
19. elokuuta 2006 @ 07:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kauppaan vaan ostaan uus BF ;D

Oppaat:
http://www.fintuto.finnetworks.net

Kuvan lataus nettiin:
http://www.finpix.finnetworks.net

Foorumi:
http://forum.finnetworks.net

Probably The Best Web Page in Finland:
http://www.finnetworks.net

Tirulii
_
19. elokuuta 2006 @ 09:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
En nyt ihan taida uutta mennä ostaaan. ;D
Kylläpä on paska peli kun yhdellä käyttäjällä vain pystyy pelaamaan.
Kait tämä sit on selvitetty.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 19. elokuuta 2006 @ 09:57

N1X3
Suspended permanently
_
19. elokuuta 2006 @ 10:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Se on paska kun tää adbot sendii tänne mainoksia.

Oppaat:
http://www.fintuto.finnetworks.net

Kuvan lataus nettiin:
http://www.finpix.finnetworks.net

Foorumi:
http://forum.finnetworks.net

Probably The Best Web Page in Finland:
http://www.finnetworks.net

Senior Member

1 tuotearvio
_
19. elokuuta 2006 @ 11:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Äläpä nyt peliä syytä huonoksi. CD-key on tarkoitettu toimimaan niin että peliä ei pysty pelaamaan kaikki mualiman immeiset. Ja siitä windowsin käyttäjähässäkästä sen verran yleisesti, että peli ei toimi jos käyttäjänimessä on ääkkösiä. Ystäväni ainakin joutui tekemään uuden käyttäjätilin pelkästään BF2:sen takia, koska käyttäjänimessä on ääkkösiä. Sekin on netissä todettu. Ja vaikka voisikin monta pelaajaa pelata samalla CD-keyllä niin mitäs sitten sanotaan kun EA bannaa CD-keyn.

Asus P5Q-Pro | Intel Q9550 @3.65ghz | 4GT -800 | EVGA GTX295 | Corsair HX650 | Antec p182b
Tirulii
_
19. elokuuta 2006 @ 11:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kyllä mä tuon CD-key jutskan oon tiennyt, mutta ensimmäinen peli, joka ei anna pelata kuin toisella windowsin käyttäjällä. Se tässä kyrsii.
Ainakin mun veljen käyttäjänimessä on aakkosia.
Senior Member

1 tuotearvio
_
19. elokuuta 2006 @ 12:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tuo ei jotenkin suostu hyväksymään ääkkösiä, mikä on jo melko uskomatonta sinänsä, että koko roskahan on ruotsalaista alkuperää. kokeileppa tehdä taas uusi käyttäjä jollain "hyväksyttävällä" nimellä.

iZonar
_
1. tammikuuta 2007 @ 08:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Koska peli ei toimi veljesi käyttäjällä syy on siinä että hänen käyttäjä ei ole järjestelmän valvoja :D
Dezliur
Suspended due to non-functional email address
_
1. tammikuuta 2007 @ 13:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mites nyt kun, veli osti Battlefield 2142:n (aito) ja veli testas sitä toisella tietokoneella (toisessa kaupungissa) ja nyt pitäis alkaa pelata sitä täällä kotona, siis minun. Se nyt ei tietenkään antanu tehdä uutta tiliä, joten mitenkä voin luodan uuden tilin koneelta, jolle sitä ei ole ensimmäisen kerran asennettu? Herranjestas menee vaikeeks

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 1. tammikuuta 2007 @ 13:23

Member
_
1. tammikuuta 2007 @ 13:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
täytyy tehdä sillä samalla tilillä uusi sotilas

kuin hullua kuristaisi...
Dezliur
_
1. tammikuuta 2007 @ 18:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ahaa, kiitos. Nyt ei tarvi enää huomenna miettiä päätä puhki :)
Member

1 tuotearvio
_
26. huhtikuuta 2007 @ 11:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Tirulii:
Nonnii... Asensin pelin uudestaan ja tälläkertaa asensin sen veljeni puolella (windows käyttäjällä). No nyt hänen puolellaan toimii netissä peluu ja mun puolella tulee se CD-key is not valid eli en pääse pelaa. Edellisellä kerralla asensin sen omalla puolella ja silloin toimi. Eli eikö tätä ****** peliä saa toimimaan myös muille windowsin käyttäjille?
elikkä se peli toimii kuitenkin? minulla peli ei toimi netissä, koska peli oli asennettu pikkuveljeni käyttäjälle ja nyt kun sain tämän koneen omaksi niin poistin veljeni käyttäjän eikä peli ole tämän jälkeen suostunut netissä pelaamaan. auttaako uudelleen asennus vai onko edessä uuden pelin hankinta?

Member
_
26. huhtikuuta 2007 @ 16:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla toimi kahdella eri koneella eri accountit ilman ongelmia.

Abit an8-v nf4 s939, Twinmos 2x512MB DualChannel Kit DDR 400, Asus Extreme 6800Gt 256Mb PCI-E, Amd athlon 64 3000+ S939, Diamondmax10 200GB SATA Nexus breeze 400W, Nec nd-3540 Dvd+-rw

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 26. huhtikuuta 2007 @ 16:15

jp.69
_
26. huhtikuuta 2007 @ 16:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla on asennettuna kahdelle eri koneelle ja 3 eri accountilla.
Kaikki toimii siihen asti kunnes yritän samalle peliservulle niin silloin herjaa cd-key not valid.
Tiruliilla ei ole muuta mahdollisuutta kun antaa veljen pelata sun käyttiksen kautta jotta toimis.

Huuli lentää kuin spitaalisten pikkujouluissa.
Member

4 tuotearviota
_
27. huhtikuuta 2007 @ 11:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ikävä kyllä bf 2 toimii ainaki 2koneel koska mulla ja mun isovelil on yhteinen peli ja yks peli 1 cdkey ja asenettu 2 koneelle nii älkää te siinä winettäkö asiasta en sitten tiiä

| AMD FX-6300 @4.01 gHz w/ Arctic Freezer 7 pro rev. 2 | 8GB GSkill Ripjaws 1600mhz | ASUS M5A97 R2.0 | ASUS NVIDIA GeForce GTX 660 Direct CU II OC | WD 1TB + OCZ agility 3 120gb | XFX 550w | Fractal Define R4 |

www.nr-gaming.eu
Mainos
_
__

_
Member

4 tuotearviota
_
27. huhtikuuta 2007 @ 11:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Dezliur:
Mites nyt kun, veli osti Battlefield 2142:n (aito) ja veli testas sitä toisella tietokoneella (toisessa kaupungissa) ja nyt pitäis alkaa pelata sitä täällä kotona, siis minun. Se nyt ei tietenkään antanu tehdä uutta tiliä, joten mitenkä voin luodan uuden tilin koneelta, jolle sitä ei ole ensimmäisen kerran asennettu? Herranjestas menee vaikeeks
et mitenkään sorge 2142 on sillee et voit asentaa sen vaik 100 koneelle mutta pelata vain yhdellä tilillä

| AMD FX-6300 @4.01 gHz w/ Arctic Freezer 7 pro rev. 2 | 8GB GSkill Ripjaws 1600mhz | ASUS M5A97 R2.0 | ASUS NVIDIA GeForce GTX 660 Direct CU II OC | WD 1TB + OCZ agility 3 120gb | XFX 550w | Fractal Define R4 |

www.nr-gaming.eu

Sivu:12>
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > battlefield 2 netissä peluu ongelma!

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy