User Käyttäjä Salasana  

tiistai 11.11.2025 / 01:06
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > virukset ja haittaohjelmat > uusi virustorjunta ja vähän spywaresta...
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Uusi virustorjunta ja vähän spywaresta...
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
skuge
Inactive
_
19. elokuuta 2006 @ 14:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Norttonista loppui aika ja uutta virustorjuntaa pitäisi hankkia. Olen väliaikaisesti asentanut Aviran. Onko hyvä vaihtoehto. Korvaako täysin norttonin..? Mitä eroja jne. ?

Asensin uuden version BsPlayeristä muutama kuukausi sitten. No sehän oli muuttunut shaisseksi koko ohjelma (spywarea) poistin ohjelman ja ajoin ad-waren. Kuitenkin joka tietokoneen käynnistyksen yhteydessä oikeaan alakulmaan tulee jotain bsplayer shittiä. Mitenköhän pääsisin eroon kyseistä pop upista..?
Senior Member

9 tuotearviota
_
19. elokuuta 2006 @ 21:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
antivir on ihan ok virustorjunta ohjelma mutta itse tykkään avastista koska se on suomenkielinen. sinulta puuttuu palomuuri!! laita palomuuriksi esim ZoneAlarm joka on ilmaisista palomuureista ehkä paras..:) sekä sitten suosittelen asentamaan koneelle ewidon jolla voit aina sillointällöin scannata koneesi virusten ja muiden roskien varalta : http://aaxxeell.googlepages.com/ewido4 sekä lähetä tänne HjT lokisi että pöpö saadaan pois koneelta : http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/316714

EDIT:BS playerin sijasta suosittelen mediaplayer classicia joka on todella kevyt ja hyvä ohjelma ja sen seuraksi ffdshow..

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 19. elokuuta 2006 @ 21:53

Staff Member

1 tuotearvio
_
20. elokuuta 2006 @ 06:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
BS playerin sijasta suosittelen mediaplayer classicia joka on todella kevyt ja hyvä ohjelma ja sen seuraksi ffdshow..
Tai sitten vanhempi versio BSPlayeristä (1.37?).
Tai VLC : http://www.videolan.org/vlc/
Senior Member

9 tuotearviota
_
20. elokuuta 2006 @ 07:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
no minä itse en vlc:tä suosittele koska yhdessäkään versiossa tekstitykset eivät toimi kunnolla.. muuta kuin jos tekstit muuttaa aina str muotoon..:)
AfterDawn Addict

1 tuotearvio
_
20. elokuuta 2006 @ 07:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kyllä minä olen tekstit vlc:hen saanut ihan hyvin toimimaan.

AMD Athlon 3200+ | Asus A7V8X-LA | 1024MB (512MB x2) | 7600gs core 500mhz mem. 400mhz | 160Gt + 250Gt
Senior Member

9 tuotearviota
_
20. elokuuta 2006 @ 10:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ai mitenkäs?
Mainos
_
__

_
AfterDawn Addict

1 tuotearvio
_
20. elokuuta 2006 @ 15:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Siis ihan .sub tiedostotkin toiminut minulla ainakin. nimeää vain samalla nimellä kuin leffan. sitten avaat leffan ja klikkaat kuvaa hiiren oikeanpuolisella näppäimellä ja otat sieltä subtitles track > track 1.

AMD Athlon 3200+ | Asus A7V8X-LA | 1024MB (512MB x2) | 7600gs core 500mhz mem. 400mhz | 160Gt + 250Gt

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 20. elokuuta 2006 @ 15:09

afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > virukset ja haittaohjelmat > uusi virustorjunta ja vähän spywaresta...

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy