User Käyttäjä Salasana  

lauantai 23.8.2025 / 15:16
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > aloittelijoiden digivideo-ongelmat ja -keskustelu > zoom player standard v5.00 preview 7
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Zoom Player Standard v5.00 Preview 7
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
juppe100
Newbie
_
20. elokuuta 2006 @ 09:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
miten tolla ohjelmalla saa subit näkymään?
AfterDawn Addict

16 tuotearviota
_
21. elokuuta 2006 @ 00:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Zoomi ei itse tuo suoraan subeja, joten sun on asennettava DirectVobSub:
http://www.inmatrix.com/zplayer/formats/vsfilter.shtml

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 21. elokuuta 2006 @ 00:40

juppe100
Newbie
_
21. elokuuta 2006 @ 11:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
asensin sen mutta en löydä sieltä mistään mistä saisi subit
Staff Member

32 tuotearviota
_
21. elokuuta 2006 @ 20:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Videolle ja tekstityksille sama nimi, esim.
mun_leffa.avi
mun_leffa.sub (tai .srt, .ssa)

ja sitten aukaisee tuon videon.
Shys
Member
_
2. lokakuuta 2006 @ 15:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Vähän harhaan johtava toi kuvaus, kun eihän tämä standard versio dvd toistoa tue. Olin jo innoissani että vihdoinkin hyvä softa jolla voi divx ja dvd leffat katsoa:)

Plop plop - sanoi plussapallo
Mainos
_
__

_
AfterDawn Addict

16 tuotearviota
_
3. lokakuuta 2006 @ 10:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
:) No onneksi on VLC media player.

http://www.videolan.org/vlc/features.html
tuolta näet että se toistaa vähän kaikkea.

afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > aloittelijoiden digivideo-ongelmat ja -keskustelu > zoom player standard v5.00 preview 7

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy