User Käyttäjä Salasana  

perjantai 1.8.2025 / 00:53
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > css:n pingi älytön.
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
css:n Pingi älytön.
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
FBI_bbc
Member
_
22. elokuuta 2006 @ 08:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Menen pelaa ja mun pingi on 500-600 sataa suomalaisilla servuilla, vaikka mulla onkin 8/2mbps, netin nopeus...

Ikinä ennne ei ole ollu moista mistähän johtuu ?

Asus läppäri !
TuukkaZ
Account closed as per user's own request
_
22. elokuuta 2006 @ 11:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kenties jotain ladatauksia päällä jollain koneella?

(!)Irkkaaja ja ylpeä siitä(!)
Säännöt: http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/2717
FBI_bbc
Member
_
22. elokuuta 2006 @ 12:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei ei yhtään mitään.

Ja oli enne mulla kyl toi sama peli mut ei siinä noin kauheet pingit ollu...

Ihan sama mihin servulle meen niin sama ongelma. Ja mitä klauemmin pelaan niin sitä enemmän ne nousee.... ??? :(

Asus läppäri !
Member
_
22. elokuuta 2006 @ 13:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Oletkos skannaillut konetta esim Ewidolla ja Spybot Search & Destroylla? Itellä joksus vastaavia ongelmia kun koneelle päässyt epämääräistä tavaraa.
FBI_bbc
Member
_
22. elokuuta 2006 @ 16:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen asentanut jopa koko winukan uusiksi...

Asus läppäri !
Senior Member

4 tuotearviota
_
23. elokuuta 2006 @ 05:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tuota, onko toi kaapelimodeemi-yhteys vai mikä?

Acer Aspire 3022WLMi.
Epox 8K3A+ / AMD Athlon 2000+ / 768 MB DDR.
Hepefin
Suspended due to non-functional email address
_
3. syyskuuta 2006 @ 17:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jep ittellä aikalailla sama ongelma kun pelaan bf2:sta pingi hyppii ihan törkeisiin lukemiin (30-900) HjT- logi oli puhdas viruksia ei siis ole latauksiakaan ei koneella ole päällä. Netti on soneran 1 meganen ja samaan aikaan ei ole muita käyttäjiä. Ihan normaalissa tilassa ei ole netin käyttöä yhtään eli ei viruksia pitäisi olla joten apuja tarvitaan.
Mainos
_
__

_
Ley
Member

1 tuotearvio
_
4. syyskuuta 2006 @ 13:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kannattaa tarkastaa myös niinkin yksinkertainen asia kun steamin internet asetukset... ne kun saattaa päivitysten yhteydessä "nollautua"... itse ihmettelin tahmeutta pelatessa ja syy olikin juuri tässä...

Born to be wild - paitsi himassa
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > css:n pingi älytön.

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy