User Käyttäjä Salasana  

tiistai 11.11.2025 / 19:58
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > messenger toimintahäiriö
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
messenger toimintahäiriö
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
stafero
Junior Member
_
28. elokuuta 2006 @ 19:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
moro! mul on ollut mese aika kauan..,ja nykyään käytän tätä uusinta live messengeriä ja ongelmana on että muut eivät yleensä nää hymiöitäni tai kun lähetän tiedostoja niin se ei toimi mutta joskus toimii kun kaverit lähettävät minulle tai laittavat hymiöitä niin minä näen..kavereiden meset toimii koska he pystyvät toisilleen laittamaa mitä vaan ja lähettämään ilman ongelmia. Nykyään on mennyt niin että kaverini ei näe aina jos olen kirjoittanut heille jotai :S että onko tiedossa mikä mättää...käytän f-securea ja palomuuri on normaalissa tilassa ettei se siitä pitäisi kiikastaa??????
Senior Member

9 tuotearviota
_
28. elokuuta 2006 @ 19:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
omg.. minulla oli tuo joskus aikanaan ja se oli todella ilkeää kun kirjoitin innoissani kaverille ja sitten tajusin että ei helv. ei se kaveri ole edes saanut niitä viestejä.. kokeile poistaa messenger ja asentaa uusiksi.. (poista msn messenger kansio program filesistä ennen uudelleen asennusta) jos et saa millään toimimaan niin kokeile siirtyä takaisit 7.5:toseen.. kun poistat sitä mssengeriä poista myös se messenger kirjautumis avustaja/joku live id juttu..:D
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > messenger toimintahäiriö

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy