User Käyttäjä Salasana  
   
lauantai 18.5.2024 / 10:57
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitv > keskustelua antenniverkon digibokseista > perusboksia
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
Perusboksia
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
Bahamuth
Newbie

1 tuotearvio
_
29. elokuuta 2006 @ 08:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Elikkäs tarvitsisin sellaisen tavallisen digiboksin antenniverkkoon, jolla näkyisi hyvin kanavat ja jolla voisi myös katsoa Teksti-TV:tä. Hintaluokaltaan digiboksi voisi olla noin 100 ?.

Olisiko Humax CX-FOXT hyvä? Olen lukenut, että Topfieldin ~100 ? mallissa on jotain pikkuvikaa, mutta se on muuten hyvä? Olen tuon Humaxin kannalla kunhan sitä tulee kauppoihin, mutta valistakaa te viisaammat minua lisää.

Asus A8N-E || AMD Athlon 64 3700+ || Gainward GeForce 7800 GT 512Mb || Kingston DDR-SDRAM PC3200 1024 Mb || Maxtor DiamondMax 10 250 Gt (sata) || Western Digital My Book Essential Edition 320 Gt || Windows XP Home Edition || Antec P180 Black || Scythe Ninja SCNJ-1000-P

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 30. elokuuta 2006 @ 05:11

Member
_
31. elokuuta 2006 @ 18:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tossa itse vähän selasin googlea ja ihan hyvältä vaikuttaa jos ei muuta boxilta vaadi kun että kuva näkyy ja ääni kuluu ja teksti tv:tä voi selaita. Hyvä lisä on tuo korttipaikka olla, koskaan tiedä vaikka tulee tarpeelliseksi.
afterdawn.com > keskustelu > digitv > keskustelua antenniverkon digibokseista > perusboksia
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2024 AfterDawn Oy