User Käyttäjä Salasana  

torstai 26.12.2024 / 14:43
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > keskustelua kännyköistä > yleistä keskustelua kännyköistä > nokia 6280 tiedonsiirto
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
nokia 6280 tiedonsiirto
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
sakuij
Newbie
_
30. elokuuta 2006 @ 20:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
eli pystyykö tällä kännykällä selaileen bluetoothin kautta toisen kaverin kännykkää.. meinaan ite en oo saanu toimiin.. muut kyllä pääsee katteleen ja hakeen mun kuvia mut ite en.. kiitos

# WOOT #
Junior Member

1 tuotearvio
_
3. syyskuuta 2006 @ 06:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onko sulla joku ohjelma ojlla voi jakaa kuvia? Muuten niitä kuvia ei voi hakea toisen puhelimesta.
sakuij
Newbie
_
4. syyskuuta 2006 @ 13:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ei mul kait oo.. ihan uus kännykkä.. mut kaverit pyrtyy selaileen mun tiedostoja ja hakeen niitä.. mut niil on samsungit molemmilla.. minkälainen ohjelma tarvii hakee??

# WOOT #
Junior Member

1 tuotearvio
_
4. syyskuuta 2006 @ 14:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
oletko ihan varma et sinun kaverit pääsee hakemaan kuvia sinun puhelimesta etkän ole itse laittanut mitään että pystyis hakemaan ettei vaan kaverit huijais :)
sakuij
Newbie
_
4. syyskuuta 2006 @ 14:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
siis mentiin bluetoothiin pistettiin passut ja kaikki kuntoon.. ni sit se menee sen puhelimesta muhn puhelimen kohdalle ja valitsee sieltä että selaa tiedostoja.. sit pääsee selaileen niitä.. mut mul ei oo siinä laiteparin kohdalla mitään valinta näppäintä et selaa tiedostoja..

# WOOT #
jeppe1986
Newbie
_
23. syyskuuta 2006 @ 09:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
tämä onkin ihan uusi juttu minulle :D aika outoa että päsee selailemaan puhelimen tiedostoja. voikos kaverisi ladata tiedostojasi ilman sinun hyväksyntää ?
sakuij
Newbie
_
23. syyskuuta 2006 @ 15:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
juu ei pääse.. kyl mun pitää hyväksyä yhden kerran siin yhteyden avauksen alussa, ja sen jälkeen kaveri voi ainaki samsungil selata munfiluja, ja halutessaan niitä "imeä" ilman "hyväksyntää... ".. Toi on kyl aika kehno juttu nokialta, tosin taas hyvä tietosuojan kannalta, mut toimiihan esim. 2 samsungia, ja ne yhdistettäes kysyy samanalilla sitä hyväksyntää.. Mut toi nokian "moka" harmittaa.. Vaihdan puhelinta...

# WOOT #
Senior Member

1 tuotearvio
_
24. syyskuuta 2006 @ 06:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli jos et hyväksy sisään pääsyä, niin kukaan ei pääse katsomaan mitä puhelimesi sisältää. Mikä moka siinä on?

sakuij
Newbie
_
28. syyskuuta 2006 @ 16:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
no se että miks nokian puhelimilla ei pääse tekeen sitä!
Junior Member
_
23. lokakuuta 2006 @ 17:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
nostetaan vähän esille...
samaa olen ihmetellyt. onko kukaan ratkaissut, vai eikö vaan pysty?
Mainos
_
__

_
sakuij
Newbie
_
23. lokakuuta 2006 @ 19:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
oon kokeillu kaikkee... ei vaan sit taida pystyä.. ehkä jos menee päivittään ohjelmiston tai jtn...

# WOOT #
afterdawn.com > keskustelu > keskustelua kännyköistä > yleistä keskustelua kännyköistä > nokia 6280 tiedonsiirto

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2024 AfterDawn Oy