|
Keskustelualueet
Keskustelualueet
|
|
Telewell EA-501 ja portit
|
|
miihkali1
Suspended due to non-functional email address
|
31. elokuuta 2006 @ 16:31 |
Linkki tähän viestiin
|
Nyt olis kiire, jos joku vois auttaa. Olen tottunut konffaamaan ja muutenkin toimimaan D-LINKin purkin kanssa. Nyt se piiputti ja uutta odottaessa joudun käyttämään Telewell EA-501 purkkia. Olen lukenut foorumia ja kokeillut ohjeita joilla saisin portit hubilleni auki. Nyt noin 100teran priva hubi kuolee, ku joudun pitämään sitä kiinni. Voisiko joku ystävällinen kertoa kuinka Telewellin portit avataan. Toinen vaihto-ehto olisi ottaa koko rautamuuri pois käytöstä, mutta olen senverran vainoharhainen, että pidän sekä softa-, että rauta-muuria. Tietty poistan välillä softan, jos tuntuu. että se hidastaa latailua :) Kiitos etukäteen, jos joku vaivautuu vastaamaan... Tuo TELEHELL kyllä katoaa, kun saan D-LINKin uuden takuusta. Ei edes WLANia tuossa, mutta ilmainenhan se olikin :)
Asus P6X58D-Premium, Intel core i7 975-Extreme Edition, 2kpl XFX Radeon HD5970-Black Edition-näytönohjaimet(4kpl GPU), Noctua NH-14D-Prossutuuletin, Creative X-fi Fatality Champion-äänikortti(yhdistetty AVR-255 Harman/Kardon-vahvistimeen), WD Caviar Black 1TB ja Caviar Green 1TB-kovot Antec Nine Hundred Two-case, 12GB Corsair 1600MHz-RAM, 1000W Corsair PSU, Samsung lightscripe DVD-asema, 24" Benq E2420 HD-TFT näyttö(yhdistetty 40":n Taulu-TV:hen), Logitech G15-näppis ja Revolution MX-hiiri, Kakkos-kone HP-kannettava, jossa Blue-Ray,Hdmi, 15.4-TFT, ym, kolmos-kone Qompac,Hdmi, 15.4-TFT, ym, Kaikki koneet lähi-verkossa Buffalo Infiniti ja TP-link-reitittimien kautta, nopeus 300MB, Buffalo 2TB Linkstation-, Buffalo 1TB Linkstation- ja Buffalo 500GB-verkkokovalevyt, Panasonic Blue-Ray-soitin, Viasat HD-sateliittiviritin, Sony 40"-taulu-tv ja LG 37":n taulu-Tv lähiverkossa ja 37" On yläkerrassa ja siellä Pioneer-Kotiteatteri, Chorus 200W-UDF Pitkä-iskuinen Subbari, Wharfadale 10.1 Diamond-kauitinsarja jne...
|
Staff Member
32 tuotearviota
|
1. syyskuuta 2006 @ 11:08 |
Linkki tähän viestiin
|
|
miihkali1
Suspended due to non-functional email address
|
2. syyskuuta 2006 @ 12:07 |
Linkki tähän viestiin
|
Juu, kiitti. Minä kävin noilla sivuilla jo aiemmin ja tein kuten pitää(kai?) Avasin hubin portit, jotka softassakin. Ei vain ottanut lähteäkseen verkkoon... Eikö tuossa purkissa ole TCP/UDP-prttien määritystä erikseen. Onko IP:ksi laitettava oma vai lähiverkon IP. Kokeilin molempia. D-link oli niin erilainen konffata, niin oppi sen sielun-elämän. kyseessä on purkin eka versio. Mä koitan taistella, mutta jos joku paininut samoissa ongelmissa, niin tipsejä? Kiitos. Vai eikö ton purkin NAT valvo liikennettä kuin toisseen suuntaa...???
Asus P6X58D-Premium, Intel core i7 975-Extreme Edition, 2kpl XFX Radeon HD5970-Black Edition-näytönohjaimet(4kpl GPU), Noctua NH-14D-Prossutuuletin, Creative X-fi Fatality Champion-äänikortti(yhdistetty AVR-255 Harman/Kardon-vahvistimeen), WD Caviar Black 1TB ja Caviar Green 1TB-kovot Antec Nine Hundred Two-case, 12GB Corsair 1600MHz-RAM, 1000W Corsair PSU, Samsung lightscripe DVD-asema, 24" Benq E2420 HD-TFT näyttö(yhdistetty 40":n Taulu-TV:hen), Logitech G15-näppis ja Revolution MX-hiiri, Kakkos-kone HP-kannettava, jossa Blue-Ray,Hdmi, 15.4-TFT, ym, kolmos-kone Qompac,Hdmi, 15.4-TFT, ym, Kaikki koneet lähi-verkossa Buffalo Infiniti ja TP-link-reitittimien kautta, nopeus 300MB, Buffalo 2TB Linkstation-, Buffalo 1TB Linkstation- ja Buffalo 500GB-verkkokovalevyt, Panasonic Blue-Ray-soitin, Viasat HD-sateliittiviritin, Sony 40"-taulu-tv ja LG 37":n taulu-Tv lähiverkossa ja 37" On yläkerrassa ja siellä Pioneer-Kotiteatteri, Chorus 200W-UDF Pitkä-iskuinen Subbari, Wharfadale 10.1 Diamond-kauitinsarja jne...
|
Mainos
|
|
|
Staff Member
32 tuotearviota
|
3. syyskuuta 2006 @ 08:09 |
Linkki tähän viestiin
|
NAT estää vain sisäänpäin tulevan liikenteen. Tuohon Telewellin IP Address kohtaan tulee se LAN IP, eli ei julkinen IP osoite.
|
|