User Käyttäjä Salasana  
   
lauantai 18.5.2024 / 07:54
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitv > keskustelua antenniverkon digibokseista > uusi perusdigiboksi hankinnassa antenniverkkoon..
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
Uusi perusdigiboksi hankinnassa antenniverkkoon..
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
wckdspdr
Account closed as per user's own request
_
2. syyskuuta 2006 @ 08:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen ostamassa ensimmäistä kertaa digiboksia, joka soveltuu antenniverkkoon. Boksissa ei tarvitse olla tallennusominaisuutta, mutta Conax -korttipaikka maksullisille kanaville tulisi olla. Lisäksi 'välttämättömimmät' perusominaisuudet tietenkin on löydyttävä.

Olen tutkinut useita sivustoja ja lukenut käyttäjäkokemuksia ja nämä boksit ovat nousseet ylitse muiden:

? Handan DVB-T 5000
? Topfield TF-6000CoT
? Humax CX-FOXT

Mikä boxi olisi mielestänne paras vaihtoehto? Vai olisko joku muu listan ulkopuolinen vielä parempi?

Kokemuksia/mielipiteitä?

Kiitoksia vastanneille!
Senior Member

1 tuotearvio
_
2. syyskuuta 2006 @ 20:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ad:n laitevertailu olisi varmaankin hyvä paikka tutkia noita bokseja ja katsella mielipiteitä eri bokseista.
http://fin.afterdawn.com/laitteet/
wckdspdr
Account closed as per user's own request
_
2. syyskuuta 2006 @ 21:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Juuh, sielläkin on tullut käytyä muiden foorumeiden ja nettikauppojen ohella.

Valinta on aika hankala, koska jokaisessa noissa on kuitenkin jotain pieniä vikoja. Eikai täydellistä boksia olekaan, mutta mutta..
Olen joka tapauksessa kääntymässä tuon Handanin puoleen.
Löytyisikö kokemuksia keltään?
wckdspdr
Account closed as per user's own request
_
5. syyskuuta 2006 @ 15:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No kysytäämpä näin: jos pitäisi valita Handanin ja Topfieldin väliltä niin kumpi se olisi?
AfterDawn Addict

6 tuotearviota
_
5. syyskuuta 2006 @ 18:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Markantalossa Handan DVB-T 5000 59? tarjouksessa.

Sitä saa mitä tilaa, joskus enemmänkin.

fevrier
Junior Member

2 tuotearviota
_
5. syyskuuta 2006 @ 21:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Alkuperäisessä kysymyksessä näytti olevan kai 3 markkinaosuuksiltaan suurimpiin kuuluvaa boxia. Sehän ei kai vielä takaa, että kyseessä olisi juuri sinun boxi. Sakke 88 antoi kyllä hyvän vertailusivuston, johon olen muuten itsekin kirjoittanut yhden äänen, mutta kun se on niin uusi ja alussa (puolella boxeista ei taida olla vielä ääntäkään ja suurimmilla tuotemerkeilläkin vain muutama). Odotan mielenkiinnolla sivuston edistymistä. Alkuun palatakseni, kun kysyit, voiko joku listasi ulkopuolinen boxi olla parempi, niin on helppo vastata, että varmasti voi. Kysymyshän on hieman tottumksista, enemmän laadusta, paljon ominaisuuksista ja varmaankin eniten hinta / laatusuhteesta, eli mitä olet valmis maksamaan saadaksesi mieleisesi boxin. Smartbox T-30 on maahantuojan kotisivujen mukaan myynnissä jo aikalailla ympäri Suomea 99:llä ja siinä on mun mielestä liki kaikki perusominaisuudet, mitä pitääkin, mutta jos heität 100 egeä lisää hintaan, niin taatusi vaihtaisin merkin vieläkin monipuolisempaan (vaikkakin ns. perusboxiin). Näihin kysymyksiin ei todellakaan ole yksiselitteisiä vastauksia, vaa vain pieni vaivannäkö ja tutkiminen asiassa tuo ehkä varmemman selvyyden. Onnea etsinnässä ja mun mielestä kannattaa muistaa omat mieltymykset, eikä pureskella valmista kauraa,eli odottaa vain muiden antamia pinnoja.
toope
Senior Member

6 tuotearviota
_
8. syyskuuta 2006 @ 09:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Saakos kansalaispoksia enään mistään?Verkkokauppa ei enään myy vaan ne odottavat jo uutta mallia markkinoille.Eikös tuo olisi simppeli perus boxi.

Korjausta heti perään.Eihän tossa olekkaan korttipaikkaa,sorry.Onkohan siinä uudessamallissa?

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 8. syyskuuta 2006 @ 09:38

AfterDawn Addict

2 tuotearviota
_
8. syyskuuta 2006 @ 17:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Samsungissa on korttipaikka ja laite on todella kaikin puolin asiallinen. Itsellä DTB-9401Z (TM-testivoittaja 9/2006) ja myös uudempaa mallia DTB-260Z tuntuvat kehuvan esim. täällä:
http://www.dvdplaza.fi/forums/showthread.php?t=52512
wckdspdr
Account closed as per user's own request
_
9. syyskuuta 2006 @ 18:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
Samsungissa on korttipaikka ja laite on todella kaikin puolin asiallinen. Itsellä DTB-9401Z (TM-testivoittaja 9/2006) ja myös uudempaa mallia DTB-260Z tuntuvat kehuvan esim. täällä:
http://www.dvdplaza.fi/forums/showthread.php?t=52512
Hyvältä vaikuttaa, mutta miten on tuon teksti-tv:n laita?

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 9. syyskuuta 2006 @ 18:24

AfterDawn Addict

2 tuotearviota
_
11. syyskuuta 2006 @ 08:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse kun en teksti-tv:tä käytä niin jos nyt joku ihmettelee miten sen laita oli niin sehän kerrotaan tämän keskustelun lopussa:
http://www.dvdplaza.fi/forums/showthread.php?t=52512
Mainos
_
__
 
_
Bahamuth
Newbie

1 tuotearvio
_
16. syyskuuta 2006 @ 07:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei näytä kauppiaat ja maahantuojat kovin helposti Humax CX-FOXT:tä saavan. Itse oon oottanu jo pari viikkoa tuota boksia. Te, joilla se jo on, niin mistä ootte ostanu? Ulkomailta?

Asus A8N-E || AMD Athlon 64 3700+ || Gainward GeForce 7800 GT 512Mb || Kingston DDR-SDRAM PC3200 1024 Mb || Maxtor DiamondMax 10 250 Gt (sata) || Western Digital My Book Essential Edition 320 Gt || Windows XP Home Edition || Antec P180 Black || Scythe Ninja SCNJ-1000-P
afterdawn.com > keskustelu > digitv > keskustelua antenniverkon digibokseista > uusi perusdigiboksi hankinnassa antenniverkkoon..
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2024 AfterDawn Oy