User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 5.10.2025 / 07:09
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > emolevyä etsimässä
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Emolevyä etsimässä
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Power77
Suspended due to non-functional email address
_
5. syyskuuta 2006 @ 10:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
AMD Athlon 64 X2 3800+ AM2 on prossu jota olen hommaamassa ja Juuri kun olin päättänyt että hankin tälläisen ASUS S-AM2 NF570U DDR2 SATA2RAID GBL 8CH niin nyt olen selaillut juttuja joita jo kyseistä kantaa käyttäviä emoja ja prossuja kayttäneet ovat kirjoittajneet muualla niin olen nyt ihan hukassa.
Kun nyt vielä sekoittamaan tuli tälläinen asia kun olen myös hommaamassa Antec:n Neo-He 430 powerin(kun sitä niin kehutaan) niin joku kirjoitti vältelleensä Asusksen emoja sen takia että omistaa kyseisen powerin, vaikka kun Antecin sivuilla vaan varoitetaan yhteensopivuus ongelmista AsRock:n ja joidenkin Epox:n emojen kanssa.
Hintaakin soisi olevan emolla alle 100 euroa kun en kuitenkaan ole mikään kellottelija tai niin rahoissa uiva että voisin investoida niihin kalleimpiin malleihin ilman että karsii jostain muualta.
Olisin kovin kiitollinen vinkeistä.
Member

2 tuotearviota
_
5. syyskuuta 2006 @ 11:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen törmännyt samaan ilmiöön, tieto lisää tuskaa.
Nämä jutut ovat yksittäisten ihmisten kokemuksia. Aina ei tarkalleen tiedä, ovatko tyrineet jossain muussa asiassa mikä voi vaikuttaa. Puhuvatko edes totta ja lanseeravat jotain tuotetta, mistä sen tiedät? Sitten kun vähintään 10, mielellään 100 sanoo samaa, niin voi jo olla tilastollista pohjaa totuudelle. "Maanantai"kappaleethan ovat mahdollisia. Veikkaan, että esim, Antecin 150 koteloon, missä on toi poveri, on asennettu satoja Asuksen emoja jo Suomessa saati maailmalla. Asuksen ja Antecin sivuilla olisi tarinaa, jos kyseessä olisi epidemia. Usko itseesi ja onhan osissa takuu.
Member

2 tuotearviota
_
5. syyskuuta 2006 @ 11:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Oli vähän kuin tohtori "Philin" vastaus, mutta kun ei ole tieteellistäkään pohjaa sanoa tohon mitään.
Mutta jumankaut, mä oon saanu ylennyksen. En oo enään "Newbie" vaan Junior member. Nyt on rinta rottingilla;)
Senior Member
_
5. syyskuuta 2006 @ 12:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tossa hyvä emo AM2 kantaan joka on saman hintanen ton sun Asuksen kanssa.
http://www.mbnet.fi/hintaseuranta/tuote.aspx/46695

Tässä vähän ohi kysytyn asian.

Uusissa Antec Neo HE virtalähteissä suurin osa
yhteensopivuus ongelmista pitäisi olla korjattu.
(ei kaikki)
Yhteensopivuudesta JAT sanoo niin hienosti että pistetään tähän.
Lainaus:
Eri mieltä asioista saa olla, mutta perustelut mieluusti parempaa tasoa kuin "mulla toimii".
Toki voi pelata varman päälle ja ostaa seasonic 430W joka on myös erittäin hyvä virtalähde eikä hinta eroa ole kovin paljoa.

http://www.mbnet.fi/hintaseuranta/tuote.aspx/28082

Tässä lista hiljaisista ja laadukkaista virtalähteistä.
http://www.silentpcreview.com/article28-page6.html

Tässä olisi ehkä parempi vaihtoehto prossuksi ja emoksi.
http://www.mbnet.fi/hintaseuranta/kori.aspx?lisaa=46203

Se on parikymppiä kalliimpi mutta myös nopeampi.
http://www.jathardware.com/index.php?option=com_content&task=view&id=83&Itemid=30&PHPSESSID=778208d33f64cbded83c40f1eb9f94d9

ABIT KN8-SLI, AMD ATHLON 64 X2 3800+@2.4Ghz,2xM-TEC 1GB DDR400
CLUB 3D GF 7900 GTX 700Mhz/1.8Ghz, ANTEC P150, SAMSUNG SP120 250GB,
LG DVD+-RW DL, LaCie Hard Drive 250GB,Samsung SyncMaster 226BW 22", Samsung SyncMaster 900SL+ 19"

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 5. syyskuuta 2006 @ 12:44

AfterDawn Addict
_
5. syyskuuta 2006 @ 12:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kaikkia yhteensopivuusongelmia ei ole varmaan vielä korjailtu.
Antec NeoHe sarjan 430W 500W 550W powereissa
on vielä ongelmia Asus A8N emojen kanssa.
Tai sitten "Verkkokauppa.com" sivuilla on vanhaa tietoa.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 5. syyskuuta 2006 @ 13:12

Senior Member

5 tuotearviota
_
5. syyskuuta 2006 @ 12:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei mulla vaan :)
Power77
_
5. syyskuuta 2006 @ 13:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kiitoksia vaan kovasti kaikille, toi abit:n emo olikin yks vaihtoehto kans. joten nyt täytyy näist kahest si valita.
Muuta en noista sopivuus ongelmist Neo-He 430w kans en tiä mut liittyy joteski siihen 5v virran puuttumiseen tai näin sanoi Antec:n sivusto.
Kemikaalille kiitoksia tarjouksest, mut taidan olla niin kovasti kiintynyt näihin AMD:n härpäkkeihin et taidan pysyä niis, tietysti hinnalla ei ole mitään merkitystä :)
Senior Member
_
5. syyskuuta 2006 @ 13:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
Kemikaalille kiitoksia tarjouksest, mut taidan olla niin kovasti kiintynyt näihin AMD:n härpäkkeihin et taidan pysyä niis, tietysti hinnalla ei ole mitään merkitystä :)

:) Tee kompromissi liimaa AMD tarra koteloon mut osta toi E6300.

Itellä on tommonen koneessa
http://www.taro-computer.de/komplettsyst...eleron_logo.jpg
respectii tulee laneil ;D
Viel pitäs löytää jonkun mopon näyttiksen tarra ni olis täydellinen :d

ABIT KN8-SLI, AMD ATHLON 64 X2 3800+@2.4Ghz,2xM-TEC 1GB DDR400
CLUB 3D GF 7900 GTX 700Mhz/1.8Ghz, ANTEC P150, SAMSUNG SP120 250GB,
LG DVD+-RW DL, LaCie Hard Drive 250GB,Samsung SyncMaster 226BW 22", Samsung SyncMaster 900SL+ 19"

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 5. syyskuuta 2006 @ 14:09

Mainos
_
__

_
Power77
_
5. syyskuuta 2006 @ 14:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
:) Tee kompromissi liimaa AMD tarra koteloon mut osta toi E6300.

Itellä on tommonen koneessa
http://www.taro-computer.de/komplettsyst...eleron_logo.jpg
respectii tulee laneil ;D
Viel pitäs löytää jonkun mopon näyttiksen tarra ni olis täydellinen :d

Tuo tietysti yks vaihtoehto :)

Jonkun vanhan voodoon tai tnt:n tarra jos niis on joskus sellasii ollut :)
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > emolevyä etsimässä

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy