User Käyttäjä Salasana  

lauantai 4.10.2025 / 20:01
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > nec multisync 20wgx2 -kokemuksia?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
NEC Multisync 20WGX2 -kokemuksia?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
teemu_h
Junior Member
_
6. syyskuuta 2006 @ 07:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kiinnostaa kovin ostaa tuollainen näyttö, onko kellään kyseistä näyttöä ja oletko ollut tyytyväinen?

Vaihtoehtona itselleni on Viewsonicin VX2025wm mutta olen vahvasti kuitenkin Necin kannalla (hintaero noin 100 euroa). Haluan laajakuvamonitorin koska käsittelen paljon videoita (mutta en kuitenkaan pelaa ja tiedän että tuo nec on mainostettu pelinäytöksi). Graafista taipumusta on myös joten värientoistosta odotan parempaa kuin normi tft näytöillä. Ja onhan tuossa necissä IPS -paneeli. Kiiltävä näyttöpinta sopii hyvin minulle, myös kannettavassani on sellainen ja olen tykännyt (musta on mustaa jne.)

Aina löytyy kalliita ja parempia graafiseen käyttöön mutta 20" ja erityisesti laajakuva on minulle hyvä koko. Onko tämä näyttö ostamisen arvoinen atk harrastelijalle?
Xmorph
Junior Member
_
14. syyskuuta 2006 @ 13:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Omistan kyseisen ja hyvin tyytyväinen olen! =) Loistavat värit ja kaikkea verrattuna kaikkiin muihin lättyihin mitä katsellut. Hyvin eläväinen kuva ja toimii peleissäkin hienosti. Hinta vaan hirvitti itseäni aluksi, mutta nyt kun tätä tässä katselen ei harmita ja aika pitkäaikasia sijoituksia tämmöset on.

Win XP Pro @
AMD Athlon XP 3200+ B @ 2333Mhz :: 2Gb DDR 400 Dual Chan ::Abit NF7-S 2.0 :: X850 Pro ViVo 256 :: Maxtor 200Gb IDE + 200Gb/80Gb SATA :: Thermaltake Soprano / OCZ 450W ModStream
PeteTK
AfterDawn Addict
_
14. syyskuuta 2006 @ 18:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Miten olisi Samsungin 215?

Tehomylly.
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > nec multisync 20wgx2 -kokemuksia?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy