Kazaan hitaus
|
|
petrie
Suspended due to non-functional email address
|
22. kesäkuuta 2003 @ 17:54 |
Linkki tähän viestiin
|
Mulla on kaapelimodeemi ja kazaan nopeus on jotain alle 10Kb/s luokkaa, missä vika?
Jokin asetus pielessä??
|
Lumikki
Senior Member
|
22. kesäkuuta 2003 @ 19:07 |
Linkki tähän viestiin
|
Ei ole mitään vikaa. Ihme että saat edes noin nopeasti.
|
vä1sk1
|
23. kesäkuuta 2003 @ 17:33 |
Linkki tähän viestiin
|
mulla on 256/128 adsl, imuttaa kazaalla 25 Kb/s...
kokeileppas muita imutus softia, kuten winmx:ää ja dc++:ssaa
jollei niillä lataa nopeemmin, niin en tiiä..
|
Member
|
23. kesäkuuta 2003 @ 18:05 |
Linkki tähän viestiin
|
Jep, samaa mieltä. Kyseessä ei ole softaongelma, vaan Kazaan ominaisuus, joka ei säädöillä parane. Vaihda softaa. Yllämainittujen lisäksi Bit torrent on ihan hauska ja melko nopea (n. 5-10 x Kazaa) softa.
|
~Jööman~
Senior Member
|
23. kesäkuuta 2003 @ 18:10 |
Linkki tähän viestiin
|
Unohtakaa ne p2p ohjelmat, paitsi jos välttämättä haluatte hankaluuksia...
|
petrie
|
23. kesäkuuta 2003 @ 18:24 |
Linkki tähän viestiin
|
Oh Winmx heti 80kb/s ei tarvitse enään venailla.
Kiitos tiedosta.
|
amtiainen
Senior Member
|
23. kesäkuuta 2003 @ 18:28 |
Linkki tähän viestiin
|
Kazaassa on tietääkseni sellainen toiminto että mitä enemmän jaat sitä enemmän saat imuroitus, ainakin kaverilla se ainakin tuntuu pitävän paikkaansa koska sillä tulee usein täyttä nopeutta kaikki mitä imuroi.
Nythän onneksi tuli eDonkey2000 ohjelmasta myös samallainen ominaisuus joka karsii vain palkät imuroijat pois sillä että pitää myös antaa muille tiedostoja että saa itse nopeasti. Vertaisverkon perimmäinen ajatus on juuri se että jos otat itse niin annat muillekkin. Se on sitä todellista File-Share meininkiä ja onneksi siihen eDonkey ohjelmaankin saatiin tuo ominaisuus. Tosin toivon ettei tulis vain sellaisia crackkejä jotka huijais edonkeytä että käyttäjä muka antaisi muille dataa ja silti antaisi nopeasti dataa tällaiselle iilimadolle.
|
Lappis
|
23. kesäkuuta 2003 @ 20:01 |
Linkki tähän viestiin
|
Kyllähän tuota dataa varmaan jakaisi, mutta kun ainoa järjellisen hintainen nettiyhteys mitä tänne jumalan hylkimille perämaille saa, tarjoaa kaikki 9600 ulospäin. Ai, että mitä v...tua sitä sitten pitää vertaisverkkoon tunkea? No katsos toki minä jos muutkin ja jos järjestelmä on sellainen, että sisäänpääy vaatii kusetuksen kun muut edellytykset eivät täyty itsestä riippumattomista syistä, niin sitten kusetetetaan. So simple...
Toisekseen, tuollaiset ylihierarkiset järjestemät tahtovat olla kokonaisuudessan hiukan sieltä minne ei aurinko paista. DC sieltä pahimmasta päästä. Tuskin se data maailmasta loppuu, vaikka satunnaiset seikkailijat saisivatkin ne muutamat pilppeensä downloadattua ihan juurikin sillä nopeudella mihin kaista venyy.
...mutta kiitti vinkistä anyway, eipähän tarvitse tuota eDonkey:tä kokeilla. Siinä tuskin on mahdollisuutta siihen, että käyttäjä joka haluaa minulta dataa lähettää osoitteensa, minä poltan datan cd:lle ja lähetän CDn:n postissa. Olisi nimittäin se nopein vaihtoehto ;)
|
Member
|
24. kesäkuuta 2003 @ 13:23 |
Linkki tähän viestiin
|
@Jööman: huomasitkos, että koko tämä keskustelualue on varattu P2P:lle...?
|
propro
|
30. kesäkuuta 2003 @ 18:18 |
Linkki tähän viestiin
|
ittellä kazaan nopeus parhaimmillaan
yli 300kbs niin no käytään ++
repikää siitä ja bt++ tulee yli 400
welhopro on liittymä ja upload on ihan surkee että aika loiseks voi kutsua:)
|
Eza
Senior Member
|
1. heinäkuuta 2003 @ 07:46 |
Linkki tähän viestiin
|
Hakekaa KaZaanne http://www.k-lite.tk/ osoitteesta. Ladatkaa sellaisia tiedostoja joissa on useampia käyttäjiä. Mulla on 2x ISDN jonka teorettinen maksimi nopeus on 14Kb/s ja tulee sellaista 13Kb/s. Eli aika hyvä.
Tietysti ADSL pojille aika hidas, mutta tänne korpeen ei saa nopeampaa ja on se ihan riittävä satunnaiseen imutteluun.
|
Newbie
1 tuotearvio
|
3. heinäkuuta 2003 @ 08:45 |
Linkki tähän viestiin
|
Quote: Lumikki kirjoitti:
Ei ole mitään vikaa. Ihme että saat edes noin nopeasti.
Ite käytän myös Kazaata tosin Lite versiota
Mulla on myös kaapelimodeemi, mut kyllä mulla ainakin Lataa tasaisesti 70-80Kb/s kokoajan
|
konverter
Senior Member
1 tuotearvio
|
3. heinäkuuta 2003 @ 09:39 |
Linkki tähän viestiin
|
itsellä kaapelimodeemi(sonera) myös ja kazaalitellä tulee yleensä kamaa 100-125 kbs. tottakai riippuu käyttäjämääristä jne...
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 3. heinäkuuta 2003 @ 09:40
|
Senior Member
1 tuotearvio
|
3. heinäkuuta 2003 @ 10:03 |
Linkki tähän viestiin
|
Itselläni on pelkästään emule plus.Sillä tulee niin musa kuin leffatkin yhdellä softalla. Kannattaa kokeilla!
|
Moderator
|
3. heinäkuuta 2003 @ 11:25 |
Linkki tähän viestiin
|
make55: eikös kaikil ohjelmil tu musa, leffa, ohjelmat jne. :)
|
Senior Member
1 tuotearvio
|
3. heinäkuuta 2003 @ 12:43 |
Linkki tähän viestiin
|
Tuleehan niillä, mutta ainakin itse olen huomannut, että emulella löytyy sourceja paljon enemmän kuin esim.Kazaalla. WinMx olisi muuten hyvä, mutta se jonotus. AG Satelite oli paras musan hakuun, mutta kun sillekin kävi kuin kävi, niin nyt on vaan emule. Kaikki omat 6,1 megaa musaa on siellä jaossa + leffat.
|
bedro
Newbie
|
3. heinäkuuta 2003 @ 14:11 |
Linkki tähän viestiin
|
Kazaalla tulee noin. 60kt/s ja Emulella noin 3kt/s eli ero on aika iiiiso! Lähetyksissä on niin helvetisti latauksia päällä, joihin ei voi vaikuttaa!
|
Mainos
|
|
|
Senior Member
1 tuotearvio
|
3. heinäkuuta 2003 @ 14:33 |
Linkki tähän viestiin
|
Kerrotaan nyt vielä, että käytössä 1Mb:n wlan ja Kazaalla tuli joskus 120kt/s, emulella parhaimmillaan sama. Tosin asetukset on laitettu niin, että kaistaa jää vielä surffailuunkin. Nyt on emulessa dl 100kt/s ul 60kt/s. Ne ovat tietenkin yhteismäärät kaikista latauksista. Eli totuushan on, että jos vastapuolella on meganen tai vastaava peli, niin kyllä oma dl nousee Kazaallakin, mutta useinhan siellä on modeemi/isdn-käyttäjiä, eli paljoa ei voi odottaakaan.
|