User Käyttäjä Salasana  
   
tiistai 1.10.2024 / 05:20
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitv > digitv - kaikki muut aiheet > tap tiedostot
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
tap tiedostot
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
mK0z
Member
_
7. syyskuuta 2006 @ 22:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hei.
Omistan TF5100PVR Masterpiece t.
Olen aika uusi näissä digiboksi asioissa ja tarvitsisin tietoa hieman tap tiedostoista.
Mistä tap tiedostoista olisi minulle eniten hyötyä ja miten ne saa toimimaan (jos jotain linkkei sais(:).
Olisi kiva tietää myös pystyykö koneelta kopioimaan jotain mpg AVI tiedostoi ja katsoa niitä telkkarista.
entäs onko muita jänniä pelejä tehty tohon boxiin.
Kiitos ajastanne (:
AfterDawn Addict

23 tuotearviota
_
8. syyskuuta 2006 @ 04:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jag's epg on ihan ehdoton. Löytyy täältä sijalta 12:
http://tapworld.eu.tt/

Siellä on kyllä kaikkea muutakin kivaa. Itse en ole muuta tarvinnut kuin tuon yhden. Siinä on mm. nauhoitus hakusanan perusteella. Ts. ohjelma etsii epg:stä hakusanalla ohjelmaa halutuilta kanavilta ja pistää nauhoitukseen. Minulla se on tähän mennessä toiminut täydellisesti.

Tässä kattava opas tuon boksin käyttöön:
http://fi.wikibooks.org/wiki/Topfield_TF5X00

Lainaus:

Olisi kiva tietää myös pystyykö koneelta kopioimaan jotain mpg AVI tiedostoi ja katsoa niitä telkkarista.


Ei ole. Ne pitää muuttaa projectx:llä topfieldin .rec -muotoon. Ohjeet löytyy tuosta edellisestä linkistä.
mK0z
Member
_
8. syyskuuta 2006 @ 18:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kiitos paljon viestistä.
Mites tuo jags epgn saa toimimaan. en ole tosin viel ehtinyt yrittää mitää mutta hain kyl jo noi tuohon valmiiksi (muutenkin pc:n ja olohuoneen matka on sen verran ettei jaksais alkaa testaa ja ramppaa ees taas :D).
Onko kellään tietoa tuosta mp3 jukebox tapist.. onko hyvä ja toimiva? saako helposti otettua kaikki 3000 biisiä eri hakemistoista playlistiin helposti? ja onko esim suffle komento jne. :D
afterdawn.com > keskustelu > digitv > digitv - kaikki muut aiheet > tap tiedostot
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2024 AfterDawn Oy