User Käyttäjä Salasana  

maanantai 27.1.2025 / 17:33
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > linux -keskustelu > ubuntun asenus ongelmia
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Ubuntun asenus ongelmia
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
GoldStorm
Member

1 tuotearvio
_
8. syyskuuta 2006 @ 14:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Elikkäs kysyisin nyt tälläistä kun yritän asentaa Ubuntua niin tulee joku virhe ettei voitu suorittaa jotain tiedoston järjestelmän juttua yritän siis asentaa Linuxia ulkoiselle kovalevylleni, apua kiitos

Edit:
Tässä tarkka virheilmoitus: Ei voitu luoda tiedostonjärjestelmää tuo ilmenee kun olen asentanut 15% linuxia, lueskelin tuolla noita foorumeita ja muistin vielä sanovani että mulla on siis käytössä LiveCD älkää vaan sanoko että se aiheuttaa tuon ongelman

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 8. syyskuuta 2006 @ 17:23

AfterDawn Addict
_
8. syyskuuta 2006 @ 15:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:

niin tulee joku virhe ettei voitu suorittaa jotain tiedoston järjestelmän juttua

LOL :)

Kyllä ton perusteella on aika mahdotonta sanoa yhtään mitään...eli jos apua oikeasti kaipaat, niin kerro tarkka virheilmoitus...

--Computers are like air conditioners, they stop working properly if you open windows--

http://www.if-not-true-then-false.com/ || http://www.gentoo.org/ || http://my.afterdawn.com/juppe22/
urnin
Member
_
8. syyskuuta 2006 @ 15:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mulla on sellanen epäilys, ettei tällä foorumilla ole kauheasti sellaisia ennustajia, jotka arvaisivat mikä virhe on tullu :(

++B[>++++<-R]+++++1/2+++++|+[>>+>>+A<<<<-]>>[<IN[<+>>>+<<-]>>[<<+
>>-]<-]<<--$-.>><++[>+<-]&&>F[>>[<<<+>>+>-]<U[>+<-]<-]>>[-]
<<<[>+>+>C++-<<<-]>++++.>K.-----.>.
Mainos
_
__

_
Moderator

1 tuotearvio
_
9. syyskuuta 2006 @ 08:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ubuntuforumin henget ovat joskus maininneet että ulkoiselle usb-kovolle asentaminen voi olla kinkkistä, itse en ole perehtynyt aiheeseen, mutta vastauksia kannattanee hakea sieltä.

www.ubuntuforums.org
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > linux -keskustelu > ubuntun asenus ongelmia

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy