User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 21.5.2025 / 11:58
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > digikamera ja valokuvaus -keskustelualue > kauanko kestää yleensä hp photosmart 945?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Kauanko kestää yleensä HP Photosmart 945?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
many68
Member
_
8. syyskuuta 2006 @ 15:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jos joku omistaa ko. kameran tai vastaavan, niin viitsisitkö vastata seuraavaan kysymykseen? Eli mikä on oletettavissa oleva toimintaikä HP Photosmart 945 (myynti on jo lopetettu)kameralla? Kokemuksia...
Pepetin
Newbie
_
9. syyskuuta 2006 @ 07:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ostin ko. kameran vajaa kolme vuotta sitten (muistaakseni vielä aprillipäivänä :-) ) Olen ottanut nyt sillä n. 5000 digikuvaa ja hyvin toimii vieläkin. On käsittääkseni aika kilpailukykyinen tänä päivänä olevillekin digikameroille, kun on tuo 8X optinen zoom. Tämä videonotto on tosi surkea, mutta eihän tämä olekaan mikään videokamera. Olen saanut mielestäni ihan ok kuvia, jos vertaa esim. aiempaan filmikameraani. En tiedä, kuinka kauan tuollaisen kuuluu kestää, mutta minulla toimii aivan samalla tavalla kuin uutenakin. On ollut myös kolmella alaikäisellä lapsellakin käytössä, joten tiedämme senkin asettavan kameralle hieman enemmän kestävyysvaatimuksia. Hekin ovat saaneet sillä täydellisiä kuvia, vaikka tästä nämä nykyisissä kameroissa olevat jotkut kuvan vakaimet puuttuvat. Olen itse ollut hyvin tyytyväinen tähän vehkeeseen, mutta minulla ei tietenkään ole vertailukohtia muihin vastaaviin kameroihin, kun olen käyttänyt ainoastaan tätä. Vertailuksi sanottakoon, että velipoikani osti hobby hallista jonkun vastaavanhintaisen "pienen" digikameran ja jos verrataan siihen valokuviin, niin voin kehua, että hakkaan hänen valokuvat mennen tullen.
Toivottavasti tästä oli apua ja kysele, jos on jotain. En ole tämän alan ammattilainen, mutta jonkinasteinen harrastelija kuitenkin.
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > digikamera ja valokuvaus -keskustelualue > kauanko kestää yleensä hp photosmart 945?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy