User Käyttäjä Salasana  

perjantai 1.8.2025 / 22:27
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > koneiden yhdistämisestä (en tiedä kuuluuko tälle palstalle)
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
koneiden yhdistämisestä (en tiedä kuuluuko tälle palstalle)
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
ipetzi
Member
_
10. syyskuuta 2006 @ 09:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Anteeksi jos kysymykseni ei sovi juuri tälle palstalle... mutta haluaisin tietää, mikä olisi halvin ja käytännölisin keino yhdistää kolme tietokonetta pelitarkoituksella? en itse oikein nais ihmisenä ole kiinnostunut medal of honoreista, yms, joten?
Staff Member

32 tuotearviota
_
10. syyskuuta 2006 @ 10:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kolme verkkokorttia ja kytkin. Nykyään emolevyissä on valmiina verkkokortti joten ostettavaksi jää lähinnä kytkin ja kolme RJ-45 verkkokaapelia.
Moderator

5 tuotearviota
_
10. syyskuuta 2006 @ 10:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Vaikka 4-porttinen modeemi, piuhat ja verkkokortit.

EDIT: Agentti ehti eka

Älä Yritä Jos Et Osaa!!

Säännöt: http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/2717

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 10. syyskuuta 2006 @ 10:13

Senior Member

6 tuotearviota
_
10. syyskuuta 2006 @ 11:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
itte olen just laneilla ja meillä on käytössä jouko?n ehdotus ja hyvin toimii.
AfterDawn Addict
_
10. syyskuuta 2006 @ 19:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse olen usein miettinyt miten tuo lanitus onnistuu, eli yhdistetäänkö koneet vain normaalin adsl modeemin välityksellä nettiin, pitääkö jotain asetuksia kuten lähiverkon muodostamista tehdä?

| P5W DH Deluxe | E6400 @3.0Ghz | 4GB DDR2 @ 750mhz | GF 8800GT 512MB | Vista Ultimate x64 |
Mainos
_
__

_
Moderator

5 tuotearviota
_
10. syyskuuta 2006 @ 20:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
Itse olen usein miettinyt miten tuo lanitus onnistuu, eli yhdistetäänkö koneet vain normaalin adsl modeemin välityksellä nettiin, pitääkö jotain asetuksia kuten lähiverkon muodostamista tehdä?

Kyllä! Eli siis koneet vaan siihen reitittimeen ja pelaamaan.

Älä Yritä Jos Et Osaa!!

Säännöt: http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/2717
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > koneiden yhdistämisestä (en tiedä kuuluuko tälle palstalle)

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy