Elikkä ongelma on seuraava:
Näytönohjaimen lepolämpötila näyttää 80-102 celsiuksen välillä.. Osaako joku sanoa, onko se normaalia. Millä ohjelmalla muuten luotettavimmin pystyy tarkistamaan näyttiksen piirin lämpötilan? Itse tarkistin ATItoolilla. En kellottanut yhtään. Pelästyin vaan kamalasti.. Passiivisiili muuten liikkuu muutamia millejä sinne tänne, onko mahdollisesti vaikutusta asiaan?
taitaapi olla ihan normaali lämmöt kyllä tohon atitoolin lämpötilan näyttöön voi luottaa ennemmin otat tän ohjelman jolla näät muitakin lämpötiloja (kuhan rekisteröit saat muutakin tietoa). rekisteröinti koodit varmaa löydät ite jostaa netistä. http://www.lavalys.com/products/download.php?pid=3&lang=en sitten suosittelen että laitat koteloosi lisätuulettimia, vaikka 1 puhaltaa sisää ja 2 ulos.
Okej, no hyvä! Mulla on edessä yks vetämässä ilmaa ja takana yks työntämässä. Osaako arvon tietäjät kertoa, millaisille lämpötiloille tuolla uskaltaa mennä, ennenkuin poksahtaa? Ja olisiko suositeltavaa vaihtaa esim. vesijäähyyn,kun sellainen olisi muutenkin suunnitelmissa?
Aika lämpösenä näyttää käyvän.
Mulla on sama kortti iskettynä kiinni F&S Scaleon koteloon ja lämmöt ovat lepotilassa alle 50°, eivätkä nouse edes rasituksessa noin korkealle.
Onko tilaa ohjaimen ympärillä, että ilma pääsee kiertämään?
Mihin asentoon olet kääntänyt sen varren päässä olevan "mötikän", koeta kääntää se toiseen asentoon, jos mahdollista.
Minulla se "mötikkä" on käännetty 90° kulmaan, tulee just prossutuularin yläpuolelle, mutta ei nosta prossun lämpöjä yhtään, pikemminkin päinvastoin.
Mulla on vain yksi hyrrä takana imemässä ilmaa pois kotelosta. Eteen ei tartte, koska tuntuu hyvin ottavan ilmaa sisään noista perinteisistä Scaleon edessä olevista kolmesta pyöreästä reiästä.