User Käyttäjä Salasana  

lauantai 2.8.2025 / 18:29
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > 1.6:sen dedicated serverin itse adminiksi.
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
1.6:sen dedicated serverin itse adminiksi.
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Mestaus
Senior Member

1 tuotearvio
_
15. syyskuuta 2006 @ 12:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Niin mitä mun pitikää siihen tekstitieodostoon laitta,että sain itteni adminiks,oman ID:n ainakin,en muista sitä tarkalleen.Oon yrittännyt etsii täältäkin mutta tuloksetta.Voisko joku neuvoo?Itse kyllä pidän palvelinta pystyssä 24/7..
TuukkaZ
Account closed as per user's own request
_
15. syyskuuta 2006 @ 14:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
@Mestaus

Kai johonkin adminlist/admin.txt tiedostoon lisäät sen steamin id:n niin pääsee adminiksi.

(!)Irkkaaja ja ylpeä siitä(!)
Säännöt: http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/2717
Mestaus
Senior Member

1 tuotearvio
_
15. syyskuuta 2006 @ 15:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
@TuukkaZ

Eipä löytynyt mitään sellasta,sourcessa on toi juttu.Kyllä jotenki muistan miten se piti laittaa,siihen piti muistaaksei aakkoset laittaan ja se ID ja nimi.En vaa muista miten se tarkalleen meni.?
Mestaus
Senior Member

1 tuotearvio
_
17. syyskuuta 2006 @ 10:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Voisko joku auttaa?Näyttää olevan koodareit välillä,nii ois hyvä päästä kickkkii niit =)
VilleT91
Member
_
18. syyskuuta 2006 @ 11:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kannattaa asentaa amx modx :D
Mestaus
Senior Member

1 tuotearvio
_
18. syyskuuta 2006 @ 12:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo se löytyy :)..Ois nyt kiva päästä AD ite sinne.
VilleT91
Member
_
18. syyskuuta 2006 @ 14:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
sun pitää lisätä sun steam id paikkaan: addons/amxx/configs/users.ini sitten laita sinne ihan alas sun steam id muotoon: "STEAM_0:0:123456" "" "abcdefghijklmnopqrstu" "ce"

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 18. syyskuuta 2006 @ 14:53

Mainos
_
__

_
Mestaus
Senior Member

1 tuotearvio
_
18. syyskuuta 2006 @ 15:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Noniin,kiitti ville sulle :)
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > 1.6:sen dedicated serverin itse adminiksi.

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy