Se on Blu-ray eikä Blue-ray!
|
|
Hard_Ware
Junior Member
|
22. syyskuuta 2006 @ 12:13 |
Linkki tähän viestiin
|
tehkääpäs modet tästä sticky ja lukitkaa, nii vois sitten linkata tähän aina kun joku "haukkuu" tätä levyformaattia blueksi >:(
\o/ x)
|
Staff Member
1 tuotearvio
|
22. syyskuuta 2006 @ 14:17 |
Linkki tähän viestiin
|
Vaikka itseänikin tuo hieman vihastuttaa, niin on tuo nimitys sinällään yhtä hyvä kun data luetaan/kirjoitetaan kuiten sinisellä (blue) laserilla.
|
AfterDawn Addict
20 tuotearviota
|
22. syyskuuta 2006 @ 15:24 |
Linkki tähän viestiin
|
IMHO se on aivan sama, puhuuko ihmiset blu-raysta vai blue-raysta, kun asia joka tapauksessa tulee ymmärretyksi.
|
Hard_Ware
Junior Member
|
22. syyskuuta 2006 @ 19:29 |
Linkki tähän viestiin
|
vähän sama kuin sanois afterdawnia afterdowniksi
ja bannihan tästä seuraisi jos joku näin erehtyisi sanomaan ;-)
|
Senior Member
26 tuotearviota
|
23. syyskuuta 2006 @ 04:55 |
Linkki tähän viestiin
|
itseasiassa blue-ray olisi parempi nimike kuin blu-ray. ja ei niitä banneja ihan noin helposta tule (mitä kuvailit)
|
Hard_Ware
Junior Member
|
23. syyskuuta 2006 @ 05:35 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus: itseasiassa blue-ray olisi parempi nimike kuin blu-ray
noniiiinn =) ja joka toisen olen kuullut sanovan sitä blueksi. vaihtaisivat formaatin nimen niin ei tulisi tälläisiä turhia aiheita täyttämään AfterDawnin palvelimien levytilaa >:(
|
Senior Member
26 tuotearviota
|
23. syyskuuta 2006 @ 10:43 |
Linkki tähän viestiin
|
Hard_Ware: sinähän aloitit tämän hölynpöly aiheen. älä ihmettele jos tälläiset topiikit eivät mene kaikkien jakeluun.
|
Hard_Ware
Junior Member
|
23. syyskuuta 2006 @ 17:55 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus: Hard_Ware: sinähän aloitit tämän hölynpöly aiheen. älä ihmettele jos tälläiset topiikit eivät mene kaikkien jakeluun.
niin, ja minulta kului arvokasta aikaa tämän "hölynpöly"-ketjun avaamiseen :o kuka sen korvaa? ei ainakaan AfterDawn =)
sattuuko joku muuten tietämään mitä tämän sivuston nimi (AfterDawn) tarkoittaa?
|
AfterDawn Addict
1 tuotearvio
|
23. syyskuuta 2006 @ 19:01 |
Linkki tähän viestiin
|
Heh, lähes jokainen koulun käynyt varmaan tajuaa. Itse en edes ole käynyt koulua kokonaan. Itse kun tulin tänne ekaa kertaa, ajattelin, että mikäs hemmetin mesta tämä on, ja kesti noin parikymmentä minuuttia heittää tämä sivu kirjanmerkkeihin, ja siinä ajattelin, että aika kekseliäs nimi. :D Mistäköhän dRD ja kumppanit keksitte sen, olisi kiva tietää.
AMD Athlon 3200+ | Asus A7V8X-LA | 1024MB (512MB x2) | 7600gs core 500mhz mem. 400mhz | 160Gt + 250Gt
|
Hard_Ware
Junior Member
|
24. syyskuuta 2006 @ 05:24 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus: Itse en edes ole käynyt koulua kokonaan.
samoin =P lukio kesken.. mutta tämä ei taas liity mitenkään tähän alkuperäiseen aiheeseen ^^
|
Mainos
|
|
|
pkaksp
Moderator
|
24. syyskuuta 2006 @ 06:42 |
Linkki tähän viestiin
|
Ketju lukittu ja Hard_Ware lomautettu viikoksi. Ketjulla ei ole suoraan sanottuna mitään virkaa.
|