User Käyttäjä Salasana  

perjantai 31.1.2025 / 02:56
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > näytönohjain -keskustelu > ajuri ongelma
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
ajuri ongelma
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
khyll
Suspended due to non-functional email address
_
23. syyskuuta 2006 @ 13:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mistä saisin uusimmat ajurit näytn ohjaimeen ati radeon 9200?? voisitteko laittaa linkin mistä saisin.. Kiitos!
Undercova
Senior Member
_
23. syyskuuta 2006 @ 14:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tämänkin olisit varmasti löytänyt ihan itse googlettamalla, mutta tässä nyt kumminkin:
http://support.ati.com/ics/support/defau...uestionID=22264

Tuo 6.5 on muuten viimeisin versio joka tukee tuota näyttistä, eli uudempia et voi käyttää. Ja nuo ajurit ovat XP:lle, joka sinulla luultavamminkin on

Phenom II X4 965BE 4Ghz/ Gigabyte GTX660 Windforce / Asrock 970 Extreme4 / Kingston HyperX 2x4GB / SF-2000 koppa / Kingston V300 120GB SSD / WD Caviar SE16 250Gt / Corsair VX450
Senior Member

1 tuotearvio
_
24. syyskuuta 2006 @ 09:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ofttopiccina
ajureita varmaan kannattaisi yrittää etsiä valmistajan kotisivuilta, mutta itse olen käyttänyt näitä omega-ajureita, ovat periaatteessa paremmat, kortti saattaa toimia paremmi/nopeammin niillä ja siinä tulee suht hyvät kellotusohjelmat mukaan
omega-drivers
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > näytönohjain -keskustelu > ajuri ongelma

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy