User Käyttäjä Salasana  

lauantai 18.1.2025 / 20:21
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > aloittelijoiden digivideo-ongelmat ja -keskustelu > wdm-ajurit
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
WDM-ajurit
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
jartsa13
Newbie
_
28. kesäkuuta 2003 @ 05:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ongelmana on, että WDM-ajurien video capture osa ei tahdo asentua koneelle.
Olen koittanut eri versioita ( 1.08 , 1.19 , 1.22 ). Kaikki ilmoitaa, että ajurin asennuksessa tuli ongelmia ja laite ei ehkä toimi oikein. Ajurit ei myöskään läpäise Windows XP:n jotain testiä.
Laitteistoni on:
1.33 Ghz AMD Athlon
Xfx GeForce 4 Ti 4200 TV-out
Msi Turbo 2
Moderator
_
28. kesäkuuta 2003 @ 09:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
siis toi Windowshan ilmottelee aina tollasii...kun asensin esim. adsl yhteyttä, tuli pari kertaa sama ilmoitus ja ohjeeskin lukee et klikkaat vaan "jatka asentamista"
..en tost o kertaakaa välittäny
jartsa13
Newbie
_
28. kesäkuuta 2003 @ 10:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
joo, olen kyllä jatkanutkin, mutta kun ajurit on asennettu ja menee laitehallinnasta kattoon, niin video capturen kohdalla on huutomerkki ja tieto, että laite ei toimi oikein
Spotter77
Suspended due to non-functional email address
_
28. kesäkuuta 2003 @ 11:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Netissä tutkiessani asiaa, tuli vastaan kerran sellanen neuvo, että joissain järjestelmissä WDM-ajurit pitäisi asentaa koneeseen ennen näyttökortin ajureita.
Itse en pistä tälle neuvolle hirveästi painoarvoa, mutta se voisi olla sellanen viimeinen yritys kun ei enää mitään muutakaan keksi.

Olisikohan DirectX:n tai muiden rajapintaohjelmien versioilla jotain tekemistä ongelman kanssa. Joku joka tuntee kyseiset softat paremmin vois pistää mietteitä.
Mainos
_
__

_
Member

1 tuotearvio
_
28. kesäkuuta 2003 @ 13:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jartsa13: Siellä on luultavasti keskeytykset (IRQ:t) jonkin toisen laitteen kanssa päällekkäin tällä hetkellä... mulla oli aikoinaan win98:ssa sama juttu mut se ratkes kun siirtelin kortteja eri paikkoihin (ääni ja verkko).
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > aloittelijoiden digivideo-ongelmat ja -keskustelu > wdm-ajurit

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy