Mp3 = Audio cd
|
|
Hatsku
Suspended due to non-functional email address
|
17. kesäkuuta 2002 @ 11:09 |
Linkki tähän viestiin
|
Niin että millä ohjelmalla saa poltettua parhaiten mp3:sista audio cd:een?
|
pelttu
Senior Member
|
17. kesäkuuta 2002 @ 13:35 |
Linkki tähän viestiin
|
Eiköhän lähes jokaisella CD-poltto-ohjelmalla pysty sen tekemään. Jos sinulla on esim. Nero, niin sillä, jos olet myös hommannut siihen Plug-inin. Käsittääkseni kuitenkin wav-tiedoston poltto audio-CD:ksi onnistuu jokaisella poltto-ohjelmalla.
Wav-tiedostoiksi saa käännettyä esim. CDeX-ohjelmalla (löytyy muuten näiltä sivuilta)
Minulla on XP, jonka media playerillä teen ko. CD-polton. Se on ihan hyvä systeemi silloin, kun en tarvitse mitään erikoispolttoja (Vcd, Svcd jne.)
|
yomannain
|
17. kesäkuuta 2002 @ 15:11 |
Linkki tähän viestiin
|
Nero on hyvä.. eikä ainankaan uudemmat versiot tarvii mp3->audio polttoon ylimääräistä plug-inia. Tuo media playerin poltto on mielestäni hieman kyseenalainen.. ainakin hitaamman puoleinen mp3 poltossa.
|
pelttu
Senior Member
|
17. kesäkuuta 2002 @ 15:51 |
Linkki tähän viestiin
|
Enpä tiedä. MP3->Audio vie noin 20...30 sekuntia/kpl XP:llä (kone 1.4GHz Athlon 1.45Gb muistia, josta suurin osa ohjelmakäytössä). Olet sinä oikeassa siinä ettei media player ole se paras/nopein systeemi. Mutta mulle se kyllä kelpaa.
En minäkään käytä XP:n polttoa silloin, kun kopsaan MP3:sia sellaisenaan CD:lle. En käytä myöskään silloin, kun rippaan CD:itäni MP3-tiedostoiksi.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 17. kesäkuuta 2002 @ 16:12
|
yomannain
|
23. kesäkuuta 2002 @ 19:01 |
Linkki tähän viestiin
|
Jaah, kyllä Nero SITTENKIN vaatii plug-inejä toimiakseen. Minulla on vielä hieman vanhempi versio Nerosta ja sen paketin mukana tuli .dll tiedostot seuraaville formaateille:
.aiff
.mp3
.vgf
.wav
.wma
Ja ne asentu aivan automaattisesti.. Kyllä Nero on oikea softa!
|
ekowc
|
18. syyskuuta 2002 @ 11:57 |
Linkki tähän viestiin
|
Mulla on
Roxio Easy CD creator 5.
Sieltä vaan valitsee MP3 tiedostot ja polttaa.
|
wipe2000
AfterDawn Addict
15 tuotearviota
|
18. syyskuuta 2002 @ 14:20 |
Linkki tähän viestiin
|
Eikös Nero osaa noin päin muuttaa ilman lisätulppiakin, wav -> mp3 konversio vaatii sen plug-inin?
MP3:t saa waviksi myös vaikka WinAmpilla (mukana asentuu Nullsoftin plug-in, jolla äänen saa talletettua kovalevylle, Disk Writer, muistaakseni) ja lähes kaikilla uudehkoilla äänieditoreilla (SoundForge, GoldWave, CoolEdit ja ne sata muuta).
|
Mainos
|
|
|
yomannain
|
19. syyskuuta 2002 @ 12:17 |
Linkki tähän viestiin
|
Tuohon en kyllä osaa oikeen sanoa. Mitä varten kukaan haluaisi NEROLLA kääntää wav:it mp3:seksi.. luulisi, että tuossa kohtaa kaikki kääntyvät toisen softan (EAC, CDeX...) puoleen. Sitä paitsi mitä varten nerossa olisi edes mahdollisuus kääntää wav:it mp3:seksi, kun softa nyt on tehty levyjen polttamiseen. Tosin voi olla, että data-cd:itä varten!?
|