User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 12.11.2025 / 05:26
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > outlook express
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Outlook Express
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Helppp
Account closed as per user's own request
_
24. syyskuuta 2006 @ 06:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
En itse käytä Expressiä mutta kun isä haluaa saada sen kuntoon niin silloin se pitää saada kuntoon :P
Kiitos jo etukäteen.

Isäntää pop3.netikka.net ei löytynyt. Varmista, että olet kirjoittanut palvelimen nimen oikein. Tili: 'pop3.netikka.net', Palvelin: 'pop3.netikka.net', Protokolla: POP3, Portti: 110, SSL-suojattu: Ei, Socket-virhe: 11004, Virhenumero: 0x800CCC0D

Voisiko internet exploren toimittavuus vaikuttaa? kun olen asentanut koneelle Mozillan eikä explore pääse enää nettiin? Olen poistanut mozillan mutta ei auttanut joten asensin sen uudestaan.

Suoritin: ADM Sempron 1.61 GHz 2800+
Keskusmuisti: 512MB
Näytönohjain: GeForce 6600GT AGP(128MB GDDR3)
AfterDawn Addict

4 tuotearviota
_
24. syyskuuta 2006 @ 08:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
palomuuri tai yhteys ongelma kuitenkin syynä
http://support.microsoft.com/?kbid=813514

Share, Share and Share..

http://portal.tuffnet.org/ <-Tuffs Forum
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > outlook express

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy